michaelangelo Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik jpg bestanden kan converteren naar mvi. Tot nu toe weinig succes gehad met google. Het truukje met Office picture manager is ook verleden tijd met office 13. Iemand enig idee? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Dream Logo Generator is zelfs gratis en werkt. een andere is VirtualDubMod. ciao Second Life Mungo Parker
michaelangelo Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Geplaatst: 11 september 2013 Hoe werkt VirtualDubMod eigenlijk? Hoe krijg ik een jpg bestand opgeslagen als MVI bestand? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 is het enkel voor een logo van een linux box? neem dan de makkelijke dreamlogo generator... VirtualDubMod heb ik niet zelf gebruikt, maar daar zijn ook handleidingen voor te vinden. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen