Ga naar inhoud


Steun het voortbestaan van deze site


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op de site van sat4all staat:

 

“Steun het voortbestaan van deze site met een kleine donatie of bezoek regelmatig onze sponsoren (zie banners).’


Hoezo? Sponsoren op de banners? Ik heb al zeker een half jaar geen sponsor van satellietshops meer

gezien op de site van sat4all, voorheen wel.


Allerlei buitenlandse banners over van alles en nog wat die ik nog nooit eerder gezien heb passeren rechts bovenaan de site van sat4all, maar sponsors van satellietapparatuur heb ik al een half jaar niet meer gezien.
 

Ik bekijk sat4all gewoon via Google Chroom maar ook via Monzilla Firefox zie ik geen enkele sponsor die satellietapparatuur verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik oriënteer me op de aankoop van een Ultrabook, een vakantie naar Portugal en een abonnement bij UPC. 

En al wat ik zie zijn advertenties/banners die mijn interesse hebben.

 

Dus als Sprietje ZELF wat meer info over schotels zoekt krijgt hij de advertenties/banners van satelliet shops vanzelf op zijn PC scherm. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tenzij je locatie in het buitenland is, dan zie je lokale reclame.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van sat4all staat:

 

“Steun het voortbestaan van deze site met een kleine donatie of bezoek regelmatig onze sponsoren (zie banners).’

Hoezo? Sponsoren op de banners? Ik heb al zeker een half jaar geen sponsor van satellietshops meer

gezien op de site van sat4all, voorheen wel.

Allerlei buitenlandse banners over van alles en nog wat die ik nog nooit eerder gezien heb passeren rechts bovenaan de site van sat4all, maar sponsors van satellietapparatuur heb ik al een half jaar niet meer gezien.

 

Ik bekijk sat4all gewoon via Google Chroom maar ook via Monzilla Firefox zie ik geen enkele sponsor die satellietapparatuur verkoopt.

 

Omdat de sponsoren via Google lopen en Google banners weergeeft afhankelijk van jouw locatie en surfgedrag.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg banners over spaanse curusen waar ik nog nooit naar heb gezocht, PC software waar ik nog nooit naar heb gezocht, internet via de satelliet waar ik nog nooit naar heb gezocht, Spaanse verzekeringsmaat schappijen waar ik nog nooit naar heb gezocht, muziekdownloads waar ik nooit naar heb gezocht enz, enz. maar geen enkele satellietshop zoals ik die vroeger wel alleen maar kreeg op de site van sat4all en dat terwijl ik die nagenoeg nooit aanklikte.

aangepast door Sprietje
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Precies zo werkt het. Wij zijn gestopt met de banners van satellietwinkels omdat het administratie te veel rompslomp was.

 

Zo is het allemaal veel eenvoudiger.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Michel schrijft;

 

“Wij zijn gestopt met de banners van satellietwinkels omdat het administratief te veel rompslomp was.”

 

Dus mijn opmerking in bericht 1 klopt dus wel waarin ik schreef:


“Ik heb al zeker een half jaar geen sponsor van satellietshops meer gezien op de site van sat4all, voorheen wel.”



Het is me duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De extra's zijn alleen te zien voor SAT4ALL core members die tenminste 65 jaar of ouder zijn. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...