drz Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik heb een vraagje over een TVV kaart waar geen abbo meer op zit. Met de Nederlandse Canaal Digitaal kaart kun je met een verlopen abbo nog de zenders Ned 1,2 en 3 ontvangen, hoe zit dat met de TVV kaart? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Kabeltje87 Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Niets te ontvangen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Jean-Claude Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 inderdaad, er zijn geen FTV zenders bij TVVlaanderen. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
drz Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Ok, duidelijk... Ik vroeg het mij gewoon af.. Dank u beide voor het antwoord. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Gast Mimisiku Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Ter info: Ook voor Canal Digitaal geldt: geen abo, geen beeld. Voordeel is dat BVN echt FTA is en dus zonder kaart te bekijken. NED1, 2 en 3 (HD) deze zenders zijn FTV en hebben een actieve kaart nodig.
gors Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 je kunt de kaart wel gebruiken om FTA kanalen te zien op TVV of CD ontvangers. Zonder kaart tonen die niets, ook niet de FTA kanalen en de kaart moet niet geactiveerd zijn.
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 @Gors Dat is meer een feature van Seca ontvangers. Die willen gewoon een Seca kaart 'ruiken' om te werken.. Maar heeft in deze niets te maken met de vraagstelling van de topic starter.. Zonder geldig abo (FTV is gewoon het goedkoopste 'abo') geeft TVV en CDS geen beeld..
drz Geplaatst: 14 september 2013 Auteur Geplaatst: 14 september 2013 Ter info: Ook voor Canal Digitaal geldt: geen abo, geen beeld. Voordeel is dat BVN echt FTA is en dus zonder kaart te bekijken. NED1, 2 en 3 (HD) deze zenders zijn FTV en hebben een actieve kaart nodig. Op een verlopen Canal Digitaalkaart houd je altijd nog Ned1, 2 en 3. Ik vroeg mij af of een TVV kaart dan Eén en Canvas zou doorgeven. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
wied Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 inderdaad een logische veronderstelling! Een gedeeltelijke oplossing is kiezen voor DVB-T om (gratis) de VRT zenders te ontvangen... sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
mietde Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 da's dan balen. You cannot ignore that member
S-cargo Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 wat je wel kan zonder kaart, of met een vervallen kaart, is van alle zenders de teletekst opvragen (als ze dat hebben natuurlijk).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen