Ga naar inhoud


CanalDigitaal heeft nieuwe pakket


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Je ontvangt van ons een Scarlet TV kaartje, dit stop je in je huidige Digitenne ontvanger

 

Ze worden dus DVB-T provider?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is toch niets mis mee... er zijn toch een aantal providers die DVB-T abo's verkopen?

Interessant voor mensen diebereid zijn bijna 10 euro per maand neer te tellen,  geen schotel willen plaatsen en te ver van de Duitse grens wonen om gratis tv te kunnen kijken.

 

Ik denk dat dit hun totaal niets extra's kost... ze kopen gewoon groot in, en verkopen losse abo's verder. Net zoals virtuele mobiele operators ook doen...

Positief dus, en je kan alleen maar hopen dat daardoor de abo prijzen van sat tv niet te erg verhogen in de toekomst!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het idee dat het een aflopende zaak is met de hun schotel verhaal en ze daarom proberen op allerlei manieren geld binnen te halen, of te wel mocht dit niet lukken dan waren dit de laatste stuiptrekkingen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, al verdienen ze er helemaal niets op, nee, zelfs al zouden ze er nog een Euro per maand bij moeten leggen, toch is er een reële kans dat mensen misschien over enige tijd toch kiezen voor een satelliet abonnement omdat er op Digitenne nu eenmaal geen HD-zenders zitten en waarschijnlijk ook niet gaan komen. En een prijs van €9,95 per maand daarvoor is natuurlijk ook scherp inclusief satelliet-apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij stel je het nu mooier voor als dat het in werkelijkheid is.

Op de site staat te lezen dat je je eigen apparatuur kan gebruiken.

Dat is niet gratis en heb je daarnaast een huurdecoder van KPN/Digitenne

dan vraag ik me toch af wie de nieuwe apparatuur levert en wat dat dan gaat kosten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit gedaan is omdat veel mensen de actie van een paar maanden terug niet begrepen. het is natuurlijk wel een goede zaak om de concurentie aan te gaan. Ooit was digitenne nog geen €7 per maand, nu is het een, in verhouding, duur product geworden, zonder concurentie.

 

Vergeet niet dat er massa's mensen zijn die zicht totaal niet intereseren voor beeldkwaliteit en techniek, die hebben ooit de kabel,er uit gegooid, goedkoop digitenne en klaar. Sterker nog, ik ken mensen die het dan ook accepteren dat het heel de avond uitviel....Die mensen kun je nu wel binnenhalen, puur op prijs.

 

Je moet er van uit gaan dat het grootste deel van de bevolking geen idee heeft hoe en wat voor tv product ze hebben, ze weten alleen wie ze betalen, het liefst zo weinig mogenlijk.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit was digitenne nog geen €7 per maand, nu is het een, in verhouding, duur product geworden, zonder concurentie.

Ooit was het Canal Digitaal basispakket ook 6,95/maand

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft nieuwe pakket. Het heet CanalTenne.

Zie de site van CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/canaltenne/

Je ontvangt dan alle populaire zenders in de beste HD-kwaliteit

wat zijn die populaire zenders, vind er niks over.

 

en, je zou je oude apparatuur kunnen blijven gebruiken > ? conax kaartjes?

aangepast door Tonskidutch

I'm In LOve With A German Filmstar

Sunscreem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje misleidend is de site wel wat er staat:

 

“Je kunt dezelfde apparatuur blijven gebruiken”

 

Dat geldt dan alleen als je een TV hebt met ingebouwde DVB-T tuner.
Heb je een TV zonder ingebouwde DVB-T tuner, dan gebruik je waarschijnlijk een losse DVB-T tuner in bruikleen en die zul je wel terug moeten geven als je het abonnement opzegt. En dat kom je niet ver met het CanalTenne-abonnement.

 

Maar flink wat platte TV’s bebben een ingebouwde DVB-T tuner.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs dan, met ingebouwde DVB T tuner heb je nog extra hardware nog Sprietje.

Zonder conax CI module om je kaart in te steken werkt DVB-T niet op de Nederlandse zenders.

Uitzondering is de PO en de regionale zender, die zijn vrij te ontvangen en worden net als bij CanalDigitaal bekostigd door de overheid.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een digitenneabbo hebben om van de aanbieding gebruik te kunnen maken.

Dan kun je de losse ontvanger gewoon blijven gebruiken, denk een deal met kpn.

 

Er is dus sprake van 2 mogelijkheden, bij de ene veranderd alleen de factuur aan wie je de centen over moet maken en bij de andere krijg je hd voor hetzelfde bedrag maar moet je een schotel ophangen.

 

Ik heb geen digitenne maar vind het aanbod wel interessant, een kaal hd pakket voor nog geen 10 euro.

Als een 2e kaart nu hetzelfde aanbod op zou leveren dan zou het voor mij wellicht wat zijn, ik stop mijn abbo van 20 euro of zou dit speciale digitenne hd pakket wellicht kunnen nemen.

Lijkt me dat ze me dat best wel eens aan zouden kunnen bieden, immers anders helemaal nix.

Maar ja, toch een tientje betalen voor zenders waar ik toch niet of hoogst zelden naar kijk.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...