Ga naar inhoud


CanalDigitaal heeft nieuwe pakket


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Johan45 schrijft:

 

“Zonder conax CI module om je kaart in te steken werkt DVB-T niet op de Nederlandse zenders.”

 

Nee, dat klopt helemaal Johan, daarom schreef is ook al, “een beetje misleidend is het wel” maar dat zijn we na al die jaren al wel gewend van CanalDigitaal. Daar komt nooit een duidelijke berichtgeving vandaan.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Diegenen die op dit moment naar de schotel kijken en denken een paar euro te besparen door op Digitenne over te stappen zullen wel de bijbehorende beeldkwaliteit voor lief moeten nemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is wat ze op hun site zeggen: http://www.canaldigitaal.nl/canaltenne-aanbieding/?gclid=CP2QmJS787gCFQpZ3god43gAhg

 

2e en/of 3e tv-aansluiting zonder abonnementskosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat ze op hun site zeggen: http://www.canaldigitaal.nl/canaltenne-aanbieding/?gclid=CP2QmJS787gCFQpZ3god43gAhg

 

2e en/of 3e tv-aansluiting zonder abonnementskosten.

 

Ik val bijkans van mij stoel als ik dit lees.

Het is dat Cees gewaarschuwd heeft dus ik kon me nog net vasthouden. ;)

 

Misschien is het een voorbode voor het toekomstig beleid op de satelliet. en krijgt de directie bij CanalDigitaal

eindelijk door dat ze verkeerd bezig zijn met de beperkingen op Satelliet voor 2e en 3e Tv's in een gezin.

 

Ook een tweede of derde tv-aansluiting is mogelijk, je geeft dit gemakkelijk aan via het formulier op de bestelpagina en je betaalt hiervoor geen maandelijkse abonnementskosten.

 

De zenders waar je van geniet zijn dezelfde als bij je huidige Digitenne abonnement.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is wel vandaag vrijdag de 13e.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....

 

en op een gegeven moment omgaan naar DVB-T2.

Ik vrees dat T2 in Nederland geen lucratieve investering wordt (nog afgezien van de etherruimte om geleidelijk over te stappen).

Digitenne was al geen vetpot voor KPN. En die was op een gegeven moment best wel in trek. Ik heb mensen CD zien inruilen voor Digitenne  terwijl ze een 50 inch flatscreen hadden... :crazy:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht eerder vanaf 2018 dat alleen Nederland 1, 2 en 3 (als die laatste dan nog bestaat) en de regionalen nog via de ether zitten. De overige frequenties gaan dan naar G4 of G5 of zo iets dergelijks. Daar valt veel meer aan te verdienen... In 2017 is de licentie met KPN afgelopen...

 

CanalTenne kijkers zijn dat potentiele satelliet overstappers... Net zoals de huidige Digitenne kijkers ook al worden weggelokt naar Interaktive TV van KPN of iets dergelijks...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

DVB-T is Digitale TV in SD kwaliteit, doet niet onder voor Digitale TV in SD van CanalDigitaal

Nou ligt misschien aan mij maar daar ben ik het niet mee eens, heb het hier allebei en sd van cd op dm800 is echt stukken beter/mooier dan digitenne kpn op kpn topfield ontvanger

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...