Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier een paneel met een vervelend euvel. Het beeld knippert hinderlijk.

Ik heb na een reflux (refluxmiddel en hete lucht bout) de oorspronkelijke klacht eruit weten te halen. Dat was na enkele minuten een vervormd beeld in horizontale strepen. En dat gold voor elk beeld zowel het (service)OSD als het aangeboden beeld.

Nu ben ik wat verder. Ik heb beeld (aangeboden via de PC ingang), ik heb een strak stilstaand (service)OSD.

Maar het aangeboden videobeeld via de VGA ingang (PC) knippert heel hinderlijk. En dat terwijl de OSD wel tegelijkertijd stil in beeld staat.

Nu dacht ik zelf aan een sync-probleem en heb een ander J-Board erin geplaatst. Maar dat heeft niet geholpen. Ook een ander reserve liggend ingangsmodule geeft geen verschil.

Weet iemand waar ik het verder moet gaan zoeken? Het videobeeld blijft dus wel op zijn plaats staan, maar het knippert alsof je zeg maar naar een 25hz refreshrate zit te kijken.

Het OSD geeft verder bij beeld de beeldinformatie de juiste Horizontale en vertikale frequentie weer bij ieder aangeboden vorm van bron. (laptop, rgb naar VGA voor DVD).

Nu zou ik het D-board ook kunnen wisselen, maar die heb ik niet liggen en wellicht zie ik iets over het hoofd.

Dus elke input is welkom.

Alvast dank.

post-38554-0-39955800-1378997498_thumb.jpg

post-38554-0-94924100-1378997509_thumb.jpg

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...