Harley01 Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Hallo Weet iemand of multiboot op een USB stick op de DM7020HD-V2 mogelijk is. Dit gebruik ik al vele jaren zonder probleem op een DM7000S. In het flasch geheugen zit het oficele image van Dream Multimedia Op de USB enkele alternatieve images om mee te experimeteren. Op deze manier blijft het flasch geheugen mooi zuiver. Kan mij iemend hier meer van??? Gr Harley01
Gast Mimisiku Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Denk dat er eerst voldoende images moeten komen die het extra geheugen kunnen benutten. Geloof dat Newnigma nu nog de enige is
egypt Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Barry Allen 11.0 zou het moeten aankunnen.
Harley01 Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Geplaatst: 13 september 2013 Hallo mensen Allereerst bedankt voor de reacties. Heeft iemand al ervaring met de tool van Barry Allen die egypt suggereert. En kan ik een USB 3.0 stick in de DM7020HD-V2 gebruiken. Gr
SIMBAke Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 ik vrees van niet , voor je beide vragen VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
egypt Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 ik vrees van niet , voor je beide vragen Je hebt geen ervaring met Barry Allen maar toch zeg je dat het niet kan , het antwoord zou moeten zijn ik weet het ook niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen