ronaldsl Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Geplaatst: 17 september 2013 (aangepast) Prinsjensdag, Prins Rutten gaat het allemaal uitleggen a ) dit is aan mij NIET uit te leggen b ) het is niet prins Rutten, maar opper koning generaal maarschalk president alleenheerser Rutten... 17 september 2013 aangepast door ronaldsl
Moderator ceesv Geplaatst: 17 september 2013 Moderator Geplaatst: 17 september 2013 Wanneer we er hier een politieke discussie van gaan maken gaat hier een slotje op! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 (aangepast) dat vandaag prinjensdag is is toch geen politiek issue... of wel soms? sorry maar er wordt vandaag een en ander over deze maatschappij en die vragen daaromtrend voor het komende jaar verteld. 17 september 2013 aangepast door Tonskidutch Busy Line Rose Murphy
hugogertie Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 (aangepast) Ik denk dat ze gaan vertellen via niet begrijpelijke taal dat er gewoon enorme belastingverhogingen komen en dat wij als burger daarom weer minder te besteden hebben........maar dat wist iedere burger al in Nederland voor die poppenkast vertoning. Denhaag moet bezuinigen maar doen dat niet door hun eigen uitgave te beperken maar door hun inkomen te vergroten d.m.v. ordinaire belastingverhogingen op ons. Een duitser snapt niets van onze autokosten en denkt dat wij enorme bedragen verdienen. Kost een auto in Nederland € 40.000,00 kost diezelfde auto in onze buurlanden € 31.000,00 en dan hebben we het nog niet over een SUV daar zitten nog veel grotere verschillen in. Raar dat de autoverkopen terug vallen naar een dieptepunt...................en daar hebben die gasten in Denhaag voor gestudeerd..............en zo kunnen we nog wel even door gaan. Belangrijk is dat we het vertrouwen terug winnen van alle burgers en we dan maar zelf op herstel uit gaan maar hoe................... 17 september 2013 aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Amager95 Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Een duitser snapt niets van onze autokosten Als het aan Horst Seehofer ligt, de minister-president van Beieren, dan gaan we binnenkort tol betalen voor de wegen in de Freistaat Bayern. Hij heeft dit voor de verkiezingen gezegd, en hij heeft de verkiezingen in Beieren, met absolute meerderheid gewonnen. Alleen wel benieuwd of het voor de hele Bondsrepubliek Duitsland is of alleen voor de deelstaat Beieren / Freistaat Bayern. Je weet maar nooit, straks vindt er in het zuiden van Duitsland een afscheiding plaats...
Penthe Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Als ik deze discussie ziet moet ik enkel maar aan dit filmpje denken.
gerrit B Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Wat ik nu niet snap is dat er steeds wordt gezegd dat er een pensioentekort is en onvoldoende geld om de pensioenen in de toekomst te kunnen blijven betalen. Krijg je vandaag toch te horen dat 1 miljoen ambtenaren juist MINDER pensioen hoeven te gaan betalen. (en daardoor straks ook nog minder pensioen krijgen) Als er iemand is die dat snapt zou die dat dan eens uit willen leggen? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Amager95 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Dat er weer een burgemeester - de persoon met de voorbeeldfunctie - weer in opstraak komt met zijn declaraties voor prive gereden kilometers.
Timm1983 Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 (aangepast) Ik stel mij ook die vraag, maar dan met betrekking tot de programma's van de Vlaamse zenders 2BE, Vijf TV en Vitaya, ik kijk er nooit naar, maar wordt er wel mee geconfronteerd soms, programma's zoals, beschuldigd, de waarheid, enz. Vinden deze zenders het nu echt nodig om programma's met geweld en of ruzie uit te zenden, ik ga pas blij zijn als Vijf TV, 2BE en Vitaya tot het verleden behoren en van mij mogen ze in een betaalpakket komen zelfs, zal er niet treurig om zijn, om die gewelddadige programma's. Is dat tv voor vrouwen? Ik ken geen één vrouw die houdt van gewelddadige programma's, herkennen jonge mannen van rond de 30 zich hier ook in? Timm1983 26 september 2013 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
ronaldsl Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Geplaatst: 26 september 2013 Mijn hele verhaal was erop gericht...... dat een gemeente NU ineens met zoveel ambtenaren minder kan, terwijl, lijkt mij, het werk er niet is afgenomen. Waarom zaten die ambtenaren er dan al die jaren...?
pukje Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Mijn hele verhaal was erop gericht...... dat een gemeente NU ineens met zoveel ambtenaren minder kan, terwijl, lijkt mij, het werk er niet is afgenomen. Waarom zaten die ambtenaren er dan al die jaren...? Een ontslagen ambtenaar kost ook geld
Sjattuh Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) Mijn hele verhaal was erop gericht...... dat een gemeente NU ineens met zoveel ambtenaren minder kan, terwijl, lijkt mij, het werk er niet is afgenomen. Waarom zaten die ambtenaren er dan al die jaren...? Nieuwe technieken, automatisering, beter/slimmer verdelen van het werk, etc. En misschien kunnen ze wel helemaal niet zonder en zit je straks 3 uur te wachten als je naar het gemeentehuis moet. Misschien is het toendertijd, omdat het economisch goed ging, wel een hoop personeel aangenomen onder het mom van arbeidsplaatsen creeeren zodat men niet thuis zat. Er zijn zat antwoorden, maar alleen de gemeente kan je een zinnig antwoord geven. 27 september 2013 aangepast door Sjattuh Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Nou bij gemeentehuis hier moet je tegenwoordig nummertjes trekken op basis van wat je komt doen. Balie en nummer kun je vervolgens aflezen op scherm en ook hoeveel "wachtenden" er nog voor je zijn. Dat scheelt al een hoop want dan hoef je niet op al die langzame acties te wachten als je zelf een eenvoudige actie hebt.
Johan45 Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Dat systeem met nummertjes etc. zie je bij veel gemeenten. Waarschijnlijk speciaal voor gemeentehuizen ontwikkeld om de toeloop van klanten te kanaliseren. Werkt overigens prima is mijn ervaring. Ambtenaren zijn overigens normale mensen. De één is wat meer gemotiveerd dan de ander .. Vult u rustig aan !!!
pukje Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 (aangepast) Ooit gehoord (van een ambtenaar zelf) wat is het zeldzaamste op de aarde ? een fingerhoedje ambtenaren zweet Maar goed natuurlijk is door de automatisering veel schrijfwerk overgenomen door computers ook bv bij vuilnis ophaaldienst vroeger waren was er 1 chaufeur en 2 werklieden die de vuilnisbakken leegden ,nu doet het de chaufeur in zijn eentje. Mij staat nog altijd een tv programma/film voor de geest uit de jaren '70 van de vorige eeuw Over 20 jaar hoeft niemand meer te werken robotten en computers doen al het werk. Dit is niet helemaal uitgekomen de chineesen doen het werk Persoonlijk vind ik het niet goed iedereen thuis zitten en leven van een uitkering is geen leven denk ik ,beter zou zijn iets laten doen ook al is het overbodig dan voelt dde mens zich beter. Stel je nu voor de crises is voorbij en weer werk dan is er niemand meer die kan werken ze hebben het verleerd Kijk bv naar onderhoud zeeland brug ze hebben de kennis niet meer door de ontslagen 28 september 2013 aangepast door pukje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen