Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Tegen het jaar 2018 zal naar verwachting een kwart van alle huishoudens gebruik maken van televisieontvangst via de satelliet. Daarbij wordt dan wel wereldwijd gekeken. India gaat aan kop met de groei van abonnees op satelliettelevisie.

De cijfers zijn voor Europa en zeker voor de Benelux totaal niet van toepassing omdat deze landen zeer dicht bekabeld zijn en satelliet dus maar een klein marktaandeel kan hebben. De verwachting is volgens 'Digital TV Research' dat in 2018 er wereldwijd 251 miljoen huishoudens een betaald abonnement op satelliettelevisie hebben.

Lees verder in Satellite Magazine:
http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=27245&title=Kwart%20huishoudens%20heeft%20in%202018%20satelliettelevisie

aangepast door Sprietje

Geplaatst:

Ik betwijfel het. Ik denk dat over xx jaar 90% van de wereld alleen nog maar een internet lijn nodig heeft (draadloos of bekabeld zal niet veel meer voor elkaar onder doen) en alles hierover zal lopen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Google heeft aangekondigd bezig te zijn met internet over WiFi voor ook deze regios.

Het is allemaal een kwestie van wanneer iemand meer kan verdienen dan uit te geven om deze gebieden online te krijgen,

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst: (aangepast)

WIFI is niet zalig makend heeft ook zijn bandbreedte begrenzingen.

zuidamerika,afrika,india,australië,rusland,china enz zijn landen waar gebieden zijn waar ze

niet eens stroom hebben.

Die werken met zonnecellen/agrigaten en met schotels om tv/internet/telefoon te hebben.

Mijn stelling sat is de uitkomst voor 3/4 van de wereld

aangepast door pukje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...