Ga naar inhoud


Suiker en cola


looney2

Aanbevolen berichten


Ach, als je na elk glas cola even 10km gaat joggen blijf je gewoon op gewicht.

In de sportschool zijn er energiedrankjes waar nog veel meer suiker in zit.

Is altijd lachen als je ziet dat daar net juist de mensen van drinken die juist kwamen om af te vallen en per saldo met meer calorieën naar huis gaan als dat ze kwamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel liter fles? 1,5?

 

Ik drink overigens gemiddeld 4 liter per dag van dit heerlijke drop water... en zit nog steeds (ik doe dit al zo een 10 jaar denk ik) op een prima tot perfect gewicht voor mij lengte.

 

Ik voetbal 3x per week, alleen zit ik al 6 maanden langs de kant ivm een lies blessure, maar ben misschien 2 kilo aangekomen.

 

Need more sugar... :)

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.....  daarom drink ik al jaren sinas light... weinig smaakverschil met de standaard variant, en het scheelt wel bergen suiker... dat krijg je toch meer dan voldoende  uit andere dingen die je eet/drinkt.

deze oplossing is 'makkelijker' dan dat ik zou moeten gaan voetballen of hardlopen :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Radar was een jaar geleden te zien dat er in sportdrankjes wel 22 of 24 klonten suiker zaten in een flesje.

 

Deze hoeveelheid is alleen goed voor echte sporters.

Maar wordt helaas verkocht aan jan-en-allemaal.

Ook in sportkantines aan kinderen.

Volgens de leverant is het ook niet bestemd voor deze kinderen.

Maar het wordt wel aan ze verkocht.

In de supermarkt staat het ook op ooghoogte van deze jongens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me altijd al heb afgevraagd is hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Probeer zelf eens suiker in water op te lossen.

Een lepel suiker in een glas water dat lukt nog wel maar probeer dat nu eens met de verhoudingen zoals op de fles staat aangegeven.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.....  daarom drink ik al jaren sinas light... weinig smaakverschil met de standaard variant, en het scheelt wel bergen suiker... dat krijg je toch meer dan voldoende  uit andere dingen die je eet/drinkt.

deze oplossing is 'makkelijker' dan dat ik zou moeten gaan voetballen of hardlopen :)

 

Voor je tanden maakt het overigens allemaal niets uit... gewoon, light, appelsap, cola, fanta wat dan ook... ik kan het weten :(

 

En kom van je luie derriere af en ga lekker elke dag wandelen in dat prachtige land waar je woont! :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon verwarmen

 

Ja maar ik drink cola ed. toch liever koud en je kunt het warm wel oplossen, maar wat als het dan weer koud wordt.

 Probeer het maar eens uit met een glas warm water simpel net zo lang suiker toevoegen tot het niet meer oplost en dan koud laten worden.

Vrijwel zeker dat de suiker dan na de tijd weer op de bodem ligt en dat je niet zo veel suiker op kunt lossen dan wat er in frisdrank gestopt kan worden.

 

Suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aspartaam is er inderdaad een van... maar er zijn er ook andere...

Ik denk dat het allemaal niet zo een vaart loopt... er zijn altijd mensen die hele verhalen kunnen ophangen over hoe slecht dingen zijn... water is ook een heel slecht iets... je kan er aan sterven, en dan heb ik het niet over verdrinken, maar als je te grote hoeveelheden ervan drinkt, ga je dood... zo eenvoudig is het ;)

Ach.... zolang je alles met mate geniet, is er geen probleem... ik denk dat Alcohol veel schadelijker is dan Aspartaam, en andere zoetmiddelen...  maar ja, die lobby heeft waarschijnlijk meer geld om het in de doofpot te stoppen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...