Ga naar inhoud


Problemen met opnemen na OpenPli update op Solo2


JPr

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een update gepleegd op mijn Solo2. Situatie is nu:

Kernel versio 3.3.8

Firmware 2013-09-14 16:19:23

GUI version2013-09-13

 

Na de update heb ik opnamen problemen (Heb 1TB interne schijf) Op opname tijd krijg ik bericht dat hij overschakelt naar opname zender (dus weg van kijk zender) en hij schrijft diverse berichten weg.

Opname start niet.

Voor de update liep de box als een zonnetje (paar kleine zaakjes , maar ja .....)

Had een backup gemaakt op een stick, maar waarschijnlijk wat fout gedaan, want situatie wodt niet overschreven na start up met USB.

Op de USB heb ik een txtfile met naam backupstick.txt, een map vuplus waarin map solo2 waarin 2 zipfiles (kernel_cfe_auto.bin + root_cfe_auto.bin) en een reboot.update file


Wie kan me aub helpen?                       
                        
                        
                            

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zet eens de vorige goed werkende Image terug en kijk of dan het probleem is verholpen.

Dus niet de door jouw gemaakt al dan niet goed functionerende back-up maar de vorige Image van de OpenPLI site.

 

Overigens mogen in de back-up op de USB stick in de map /vuplus/solo2 geen ZIP-bestanden staan.

In de map /vuplus/solo2/ horen alleen de 2 ongecomprimeerde .bin files te staan, tenzij dit bij OpenPLi verandert is maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tip. Ik ben terug op mijn oude situatie (backup). Kwestie van het goed doen. Vond op deze site dat je de reaktie (powerknop) niet met de afstandsbediening moest doen, maar via de box :D . Ga nu eens proberen met een vorige image.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...