Rambozo Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Geplaatst: 15 september 2013 @Egypt: Ik ben altijd wat huiverig om een bootloader te downgraden... Zijn er anderen die ervaring hebben met de werkwijze die Egypt voorstelt?
Oplossing icesat Geplaatst: 15 september 2013 Oplossing Geplaatst: 15 september 2013 (aangepast) Al geprobeerd met DreamUP 1.3.3.11 de optie Recover Bad Sectors ?Staat onder het tabblad Extras en dan laatste DMM image flashen. 15 september 2013 aangepast door icesat
Loui (K) Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Als het allemaal niet lukt gewoon terug naar de dealer.
egypt Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Ik ben ook even verder gaan zoeken en heb nu een bootlog gemaakt van het opstarten van de DM7020HD-V2. Daaruit blijkt dat er iets mis is met jffs2-blocksize. Dat zegt mij niks, maar iemand anders wel?? Wel dat is een jffs2-blocksize die door open Pli gebruikt word om op te starten en niet door Originele Images , vandaar ook je fout door daar een Pli op te zetten die niet geschikt is voor de Versie2 van deze Dreambox. Pli heeft geen werkende Images voor V2 Volgens mij zal de bootloader bij nader inzicht ook niet downgraden , dus is de enige goede raad terug naar dealer.
Rambozo Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Geplaatst: 15 september 2013 Ik ben de box nu aan het flashen met het originele DMM-image inclusief de optie recover bad sectors. Dat duurt even... Laat dadelijk weten wat het resultaat is.
wortellica Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Ik ben de box nu aan het flashen met het originele DMM-image inclusief de optie recover bad sectors. Dat duurt even... Laat dadelijk weten wat het resultaat is. Ben benieuwd
Rambozo Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Geplaatst: 15 september 2013 De tip van IceSat was de oplossing! Er zijn een aantal bad sectors gevonden en nu start de dreambox weer op! Maar moet ik mij zorgen maken om de bad sectors?
wortellica Geplaatst: 15 september 2013 Geplaatst: 15 september 2013 Volgens mij worden die meteen gerepareerd en of verwijdert, goed dat ie het weer doet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen