machoi Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Kan iemand mij vertellen in welke map ik de FPGA update moet neerzetten. Ik heb Vu Ultimo met drie tuners en Blackhole als image. en bij de 2 opnamen schakelt hij niet naar de andere tuners, Alvast bedankt Macho Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 het aanbod wordt vooraf gemeld waar de fpga wordt opgeslagen, dat is enkel tijdelijk ik koos de hdd Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
machoi Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2013 zal je advies opvolgen dan maar hopen dat het goed gaat vervelend probleem. v.r.g macho Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
machoi Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2013 tonskidutch Ben er achter gekomen dat ik zwart beeld kreeg bij opnames mijn lnb kop van 23.5 astra3 was kapot op mijn wafefrontier t90. vr.gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 ah kijk samenloop van omstandigheden, bij mij is de switch B na 6 jaar stuk... nu een windstil weer moment zien te vinden Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen