Ga naar inhoud


Gesjoemel met tv-kastje voor voetbal


Sprietje

Aanbevolen berichten

De voetbal federaties hebben Fox een hoop geld afgetroggeld voor het voorrecht hun wedstrijden uit te mogen zenden, en dat geld wil Fox graag terug verdienen.

 

En hieruit blijkt dat sinds Sport 7 (we gaan iets nieuws doen!) niemand de les uit de geschiedenis heeft geleerd.

En zoals was te verwachten wordt door velen Fox nu als graaier neergezet.

Niet dat ze dat niet zijn, maar de conclusie is in dit geval kort door de bocht, dus. Beetje typisch Nederlands misschien.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De salarissen van de sterren van het veld (en de officials) moeten ergens vandaan komen en uiteindelijk is dat uit de zakken van de TV kijkers.

Voetbal is allang niet meer volkssport nummer 1, ik vind het daarom een goede zaak dat ik niet meer mee betaal (via de publieke omroepen) maar dat de rekening neergelegd wordt bij de doelgroep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..Ik vind het daarom een goede zaak dat ik niet meer mee betaal (via de publieke omroepen) maar dat de rekening neergelegd wordt bij de doelgroep.

Je slaat de spijker op zijn kop.

Ik behoor wel tot de doelgroep voetballiefhebbers, maar vind het logisch dat anderen daar niet aan meebetalen.

In het verleden is er veel te veel publiek geld gegaan naar kleine doelgroepen die best hun eigen broek op konden houden.

Voor zover dat nog steeds gebeurt, moet daar gesneden worden.

Ik vrees alleen, dat dit nog steeds niet consequent gebeurt.

 

Digitenne is wel een voorbeeld waar de doelgroep moet betalen om te kijken naar wat ze extra willen zien naast de publieke omroep.

De p.o. is daarom FTA, de rest niet. De enige optie om de rest ook FTA te maken is dat de desbetreffende zenders de rekening betalen om dat mogelijk te maken. Niet de overheid.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...