Ga naar inhoud


Gesjoemel met tv-kastje voor voetbal


Sprietje

Aanbevolen berichten

....

Daarom zijn sport uitzendingen VRIJ

Nou haal je de boel door elkaar. Erg kort door de bocht.

Het kraken van decodering of niet betalen van een abonnement staat je niet vrij.

De provider maakt wel degelijk kosten. Dat is iets anders dan de discussie over voetbalrechten.

Dus sjoemelen met smartcards zal door geen enkele rechter worden getolereerd, ook geen EU-rechter.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ach,

kijk er is al heel veel gaande inzake de fifa en nationale voetbal (alsook internationale) uitzendingen

elke uitzending van nationaal belang, zou onversleuteld moeten worden weergegeven (was laatst in het nieuws)

 

als dat ongezet gaat / moet worden, zijn bladen als spits hun omzet kwijt

dus we gooien het over een andere boeg en plaatsen ruis in medialand (afleidingsmanouvres wegens zelfbehoud)

ciao

Mij bekruipt haast het gevoel dat jij ook zo'n KPN-kastje hebt staan...

 

We hebben het hier over KPN en de extra cards met FOX erop, niet over Spits.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou haal je de boel door elkaar. Erg kort door de bocht.

Het kraken van decodering of niet betalen van een abonnement staat je niet vrij.

De provider maakt wel degelijk kosten. Dat is iets anders dan de discussie over voetbalrechten.

Dus sjoemelen met smartcards zal door geen enkele rechter worden getolereerd, ook geen EU-rechter.

Ik praat niet over sjoemelen met smartcards maar gewoon kijken naar sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discussie gaat over vrienden bekenden kijken gezamelijk of appart met andermans kaartje/kastje

 

Die vraag wordt overheerst door auteursrecht ,deze discussie is hier al eens gevoerd),in

de prive sfeer mag alles en valt buiten de auteurswet 

 

Dat de providers het graag anders hadden kan ik me voor stellen ,ik had

ook liever dat bepaalde wetten anders waren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discussie gaat over vrienden bekenden kijken gezamelijk of appart met andermans kaartje/kastje

 

Die vraag wordt overheerst door auteursrecht ,deze discussie is hier al eens gevoerd),in

de prive sfeer mag alles en valt buiten de auteurswet 

 

Dat de providers het graag anders hadden kan ik me voor stellen ,ik had

ook liever dat bepaalde wetten anders waren

De discussie gaat hier over niet-bedoelde neveneffecten van het (te) gemakkelijk verstrekken van meerdere smartcards op 1 abonnement en niet over auteursrechten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eduart,

hoe kun je dat nu stellen als de journalist(en) zich middels "onrechtmatig gebruik"

Sp!ts nam zelf de proef op de som en keek binnen een minuut gratis naar een live wedstrijd.

op de hoogte brengen?

 

doen ze dat ook als er sprake is van hoe makkelijk het is iemand te vermoorden?

 

journalisten en hun ethiek ...

aangepast door Tonskidutch

I'm In LOve With A German Filmstar

Sunscreem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee ik maak uit jouw reactie op dat je het maar niets vind dat CDS zo moeilijk doet over meerdere kaarten op 1 abo zoals dat wel bij Ziggo kan.

Nee, dat was niet de strekking van mijn opmerking, maar juist het tegendeel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eduart,

hoe kun je dat nu stellen als de journalist(en) zich middels "onrechtmatig gebruik"

op de hoogte brengen?

 

doen ze dat ook als er sprake is van hoe makkelijk het is iemand te vermoorden?

 

journalisten en hun ethiek ...

Hoezo "onrechtmatig gebruik"?

KPN is toch steeds kwistig geweest met extra kaarten met alle pakketten erop?

De gebruikers van die kaarten maken gebruik van de ruimte die KPN doelbewust heeft gecreëerd. Met 5 smartcards per adres kun je verwachten dat iemand ook gaat uitdelen.

Geen wonder dat Digitenne geen commercieel succesverhaal is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze moderne tijd Digitenne met voetbal live kijken is voor mij geen optie vanwege de beeldkwaliteit op een scherm van 42inch.

Wanneer de prijzen normaal blijven zoals Eredivisie live het aanbod regelde was het prima maar nu Fox denkt grof geld aan al die voetbalwedstrijden te verdienen en de maandelijkse bijdragen flink te verhogen moet ik al weer denken aan de volgende slogan "Wij gaan iets nieuws doen" Sport  even, later maakte Talpa ook weer de fout, allen ten onder aan de Nederlander die geen flink bedrag betaald voor voetbal of wat dan ook. De slogan voor mij geld dan "dan gaan wij maar wat anders doen" en weg abbo.

Andere mensen gaan alternatieven zoeken wat je sjoemelen kunt noemen maar Fox ontvangt er maandelijks echt niet meer door zeker in deze tijden niet.................ja toch wel wat meer.....namelijk meer stopzetten van nog lopende abbo's :crazy:

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...