Ga naar inhoud


Gesjoemel met tv-kastje voor voetbal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hoezo "onrechtmatig gebruik"?

KPN is toch steeds kwistig geweest met extra kaarten met alle pakketten erop?

De gebruikers van die kaarten maken gebruik van de ruimte die KPN doelbewust heeft gecreëerd. Met 5 smartcards per adres kun je verwachten dat iemand ook gaat uitdelen.

Geen wonder dat Digitenne geen commercieel succesverhaal is.

je spreekt jezelf tegen...

dat zou een mieters succesverhaal zijn

I'm In LOve With A German Filmstar

Sunscreem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ze kunnen zeker allergisch zijn maar kunnen niets ondernemen ,ze hebben

geen opsporings bevoegdheid ,de rechter heeft hun al op de fingers getikt

dat ze opsporing gedaan hebben.

Nee ze moeten opsporen en aangifte doen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het probleem meer Fox gebaseerd, dat zijn de genen die een potje voetbal wel erg duur gaan maken. Dan is het logisch dat mensen alternatieven gaan zoeken. Ik snap zowiezo niet waarom alles maar achter een betaalplaatje moet verdwijnen en dat ook maar gelijk zo duur als mogelijk moet.

 

Jaren geleden deed ik nog wel aan betaal TV, maar sinds ik uitvond dat dit uitzuigerij is ben ik er spontaan mee gestopt, daardoor ben ik ook zowat geen voetbal meer gaan volgen omdat dit het me niet waard is. Ik kijk nu dus wekelijks even op teletekst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige echte oplossing is voetbal te verbieden...

Dan pas is er echt geld mee te verdienen, en gaat iedereen er fors voor betalen om het te kunnen zien.

Zo is het altijd...

 

Ze doen maar, ik ben totaal niet geinteresseerd in dit balspelletje.

 

Maar... dat abonnementen op pay tv te duur zijn, is zo, en daardoor zoeken mensen alternatieven! Er zal heus wel een tijd komen dat providers gaan inzien dat je beter een laag bedrag kan vragen wat door veel mensen geaccepteerd wordt, damn dat je een fors bedrag vraagt, en wat slechts een enkeling voor het abo wil betalen... het is niet alleen een gewoon rekensommetje, maar bovendien heb je de kracht van de massa, als je veel abonnees hebt... dan komen er steeds meer.

Ik ben im ieder geval totaal niet bereid om voor "sport" te betalen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo "onrechtmatig gebruik"?

KPN is toch steeds kwistig geweest met extra kaarten met alle pakketten erop?

De gebruikers van die kaarten maken gebruik van de ruimte die KPN doelbewust heeft gecreëerd. Met 5 smartcards per adres kun je verwachten dat iemand ook gaat uitdelen.

Geen wonder dat Digitenne geen commercieel succesverhaal is.

Je kunt maar 3 smartcards per adres hebben. En ja, Digitenne heeft het nooit een probleem gevonden dat er uitgedeeld wordt. Althans dat vertelden ze mij.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt maar 3 smartcards per adres hebben. En ja, Digitenne heeft het nooit een probleem gevonden dat er uitgedeeld wordt. Althans dat vertelden ze mij.

Het waren er ooit 5 volgens mij, maar later 3, net als bij Ziggo.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in de algemene voorwaarden van KPN-Digitenne geen enkele belemmering om een abonnement/kaart te delen.

En of je dan wel kan spreken van sjoemelen.?? Vaak wordt de kop van een artikel wat spannend gemaakt om extra lezers te trekken.

 

Vijf kaartjes per abonnement is het overigens nooit geweest, drie was het maximum.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier misschien?

 

6.4  De Klant is niet gerechtigd de gehuurde Voorzieningen aan derden onder te verhuren dan wel
onder andere titel in gebruik te geven.

 

http://www.kpn.com/allevoorwaarden/Algemene-voorwaarden-TV-van-KPN.htm

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Cees, dit gaat over de gehuurde hardware, daar ben je geen eigenaar van en kunnen ze dus beperkingen in het gebruik opleggen.

Vrij logies, welke verhuurder doet dit niet.

 

De eerste tuner met kaart wordt overigens gratis verstrekt. (bruikleen)

De tweede en derde tuner met kaart huur je of koop je.

 

Bij koop zijn er dus geen beperkingen en mag je zelf weten wat je er mee doet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ziet het anders: Fox vind het een doorn in het oog dat mensen alternatieve manieren proberen te vinden om hun favoriete wedstrijd te kunnen bekijken. Fox wil dit uitbannen en iedere voetbal liefhebber achter de decoder hebben voor €11,95 per wedstrijd.

 

Ik volg ook al jaren geen competitie voetbal meer maar het is de manier waarop Fox het doet en hoe Fox reageert en ze komen nog maar net om de hoek kijken. Ik kijk dan ook niet gek op dat als ze de strijd niet kunnen winnen erg snel de prijs van een voetbal wedstrijd zullen gaan verhogen. De manier waarop Fox het doet is vrij respectloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De voetbal federaties hebben Fox een hoop geld afgetroggeld voor het voorrecht hun wedstrijden uit te mogen zenden, en dat geld wil Fox graag terug verdienen.

 

En hieruit blijkt dat sinds Sport 7 (we gaan iets nieuws doen!) niemand de les uit de geschiedenis heeft geleerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...