Ga naar inhoud


NGC Wild HD vanaf 24 september bij CanalDigitaal


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Bij mij is NG Wild HD vaak erg slecht en blokkerig of soms zelfs op zwart. Hebben meer mensen hier last van?

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij mij is de zender zwart! Heb geen rechten met Settopbox / HD Pakket!

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

NGC Wild HD zit in het Familie pakket, de SD versie was enkel te bekijken met het Familie pakket en hoger en nu de SD versie verdwijnd en HD overblijft zit deze nog altijd in het Familie pakket en niet in het HD pakket, Om de zender te zien zul je dus moeten upgraden naar het Familie of FamilieHD pakket. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is NG Wild HD vaak erg slecht en blokkerig of soms zelfs op zwart. Hebben meer mensen hier last van?

Denk dat je schotel niet zuiver genoeg staat. Deze zender heeft een hele preciese afstemming nodig namelijk.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daemyon schrijft:

 

“Bij mij is NG Wild HD vaak erg slecht en blokkerig of soms zelfs op zwart. Hebben meer mensen hier last van?”


Voor deze zender heb je meer signaal nodig dan voor andere zenders.
Hoe ontvang je History HD en Eurosport HD als het regent?
 

Wat heb je voor een schotel?

Staat de schotel in Nederland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier toch nog altijd in sd op zender 33 en ondertiteling amai niet om aan te zien en nergens de HD versie te bespeuren zelfs niet met langzaam in laden boven de 1500 gr.......

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier toch nog altijd in sd op zender 33 en ondertiteling amai niet om aan te zien en nergens de HD versie te bespeuren zelfs niet met langzaam in laden boven de 1500 gr.......

 

voor de Philips zou hij automatisch geladen moeten worden, en voor de rest ben je afhankelijk van TVV, ik weet uit ervaring dat er veel transponders niet gevonden worden met de Philips

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daemyon schrijft:

 

“Bij mij is NG Wild HD vaak erg slecht en blokkerig of soms zelfs op zwart. Hebben meer mensen hier last van?”

Voor deze zender heb je meer signaal nodig dan voor andere zenders.

Hoe ontvang je History HD en Eurosport HD als het regent?

 

Wat heb je voor een schotel?

Staat de schotel in Nederland?

 

NGC Wild HD komt binnen met 77-79% signaalsterkte. History HD en Eurosport HD werken altijd (85+% ontvangst, ook als het regent goed beeld)

Als het regent verlies ik eigenlijk alleen de Astra 2 HD kanalen van de BBC en zo.

 

Mijn schotel staat in Nederland en ik heb een 80CM Triax schotel, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NGC Wild HD komt binnen met 77-79% signaalsterkte. History HD en Eurosport HD werken altijd (85+% ontvangst, ook als het regent goed beeld)

Als het regent verlies ik eigenlijk alleen de Astra 2 HD kanalen van de BBC en zo.

 

Mijn schotel staat in Nederland en ik heb een 80CM Triax schotel, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird.

Als jij een Triax 78 hebt (waar ik even vanuit ga) en je verliest bij regen o.a. BBC-HD, zijn er absoluut zaken die bij jouw schotelopstelling niet optimaal zijn ingesteld.

Ik heb een 80cm schotel, heb op o.a. BBC-HD maar ook op NGC-Wild HD een signaal van 100%, oftewel 18dB signaal.. En vrijwel nooit uitval, meer dan zat regenreserve.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij een Triax 78 hebt (waar ik even vanuit ga) en je verliest bij regen o.a. BBC-HD, zijn er absoluut zaken die bij jouw schotelopstelling niet optimaal zijn ingesteld.

Ik heb een 80cm schotel, heb op o.a. BBC-HD maar ook op NGC-Wild HD een signaal van 100%, oftewel 18dB signaal.. En vrijwel nooit uitval, meer dan zat regenreserve.

Denk dan toch dat ik maar eens de schotel opnieuw uit moet laten richten....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Daemyon


Inderdaad, de Astra 2 is zo sterk, dat je daar helemaal geen problemen mee zouden mogen hebben.

 

Bij een Triax 78 (70cm breed en 76cm hoog op de spiegel gemeten) zul je waarschijnlijk smalle lnb’s hebben. Van welk merk zijn die?


Zou je eens een foto kunnen maken van je schotel met de lnb’s? Misschien kunnen we daar iets op zien wat niet helemaal goed staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dan toch dat ik maar eens de schotel opnieuw uit moet laten richten....

Ik zie net dat jij in april ook al last had van totale uitval van Astra 3 transponders.

Ik hoop dat je smalle Alps lnb's gebruikt zoals Sprietje bedoelt. Andere merken lnb's zijn veelal te breed om de signalen maximaal binnen te halen op deze schotel.       

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee welke lnb's ik heb, ik zal morgen bij goed weer eens een foto proberen te maken en zal die hier posten. Ik zal eens kijken of ik de rekening nog heb en of er op staat welke lnb's het zijn. Mijn setup is een jaar of 6 a 7 geloof ik geinstalleerd door ***geen-reclame*** medewerkers.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee welke lnb's ik heb, ik zal morgen bij goed weer eens een foto proberen te maken en zal die hier posten. Ik zal eens kijken of ik de rekening nog heb en of er op staat welke lnb's het zijn. Mijn setup is een jaar of 6 a 7 geloof ik geinstalleerd door de **sateliet winkel** medewerkers.

Ik heb de rekening gevonden. 6 jaar geleden zijn er 2 Inverto twin lnb's geplaats, maar geen idee of het smalle zijn....

aangepast door Daemyon

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...