Ga naar inhoud


NGC Wild HD vanaf 24 september bij CanalDigitaal


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is wat me toen door die winkel is geadviseerd.... Ik zal eens een andere winkel in de buurt bellen voor andere lnb's en uitrichten. Wel lastig want er staat een kattenren onder...

 

Hier trouwens nog een close up van hoe het er nu uit ziet, ik sta open voor verbeter voorstellen, bedankt!
http://s768.photobucket.com/user/Daemyon/media/satelliet3_zps57ef864a.jpg.html

 

(mail inmiddels naar een andere winkel gestuurd)

aangepast door Daemyon

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag verder in een eigen topic.

Hier gaat het over NGCWild HD.

Ok geen probleem, bij deze:

http://www.sat4all.com/forums/topic/336161-lnb-vervangen/

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Go, vertel eens waarom je deze zender niet kan ontvangen?

En waarom maak je Canaldigitaal daarvoor verantwoordelijk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier is die ook prima te ontvangen.

 

Erikje geeft verder niet aan wat voor installatie die heeft dus eventuele ondersteuning is gokken.

Anderen met klachten hadden een oude versie cccam, de schotel niet goed uitgericht of een rotte coaxkabel.

 

Maar erikje is niet verantwoordelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom geen idee, ernstige blokvorming.

canaal digitaal zet hem erop ik niet. iemand anders verantwoordelijk? ik niet in ieder geval.

 

bagger. folder van reggefiber al aan het doorspitten..... :sleep:

 

nou dit is kort door de bocht

 

als jij een abonnement neemt bij canal digitaal en je hebt geen schotel of je hebt hem niet niet goed uitgericht.. dan ligt het aan canal digitaal want die bieden het aan

nu ben je op zoek naar een aanbieding van reggefiber... weet je wel zeker dat je al glasvezel in huis hebt.. anders ligt het straks aan reggefiber dat je geen beeld hebt

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

canaal digitaal zet hem erop ik niet. iemand anders verantwoordelijk? ik niet in ieder geval.

 

Kans is groter dat jouw opstelling momenteel bagger is.

Weet je misschien ook iemand die daar verantwoordelijk voor is?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jouw opstelling zo prima was, zou je toch perfeete ontvangst moeten hebben, en die heb je dus niet.

Hier knalt hij erin met 16,5 dB op een 80cm schotel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor satelliet tv geldt dat je schotel gewoon goed afgesteld moet staan, is dat niet het geval is er altijd een zender waarbij je gaat merken dat je net iets te kort komt.

Je kan nu met een minimale investering je schotel goed (laten) zetten of je investering afschrijven en alles voor iptv nieuw aanschaffen of de hardware tegen een maandelijks bedrag huren en overnieuw beginnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...