Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Ik heb 2 problemen. <P>Het eerste probleem is: ik heb zonet nieuwe software in mijn mediamaster gezet van dvb-v1.86, ik heb een goldwavecard en een originele kaart. Ik heb ook een settinglist geladen. maar nu kan ik nix ontvangen met de goldwavecard maar wel met de originele kaart. hoe kan dit? moet ik iets instellen?<P>het 2e probleem is: Ik heb in een d-box met het proggie dvbmcesv200Beta10 nieuwe kleuren ingeladen. maar nu is de d-box helemaal van de kaart. het opstarten wil wel maar hij geeft op het display van de d-box alleen cijfertjes + lettertjes aan en geen zendernamen. het menu werkt ook langzaam. en hierbij kan ik ook geen zenders kijken.<BR>wie kan mij helpen?<P>groet, pascal
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 De drie drukknopjes achter het klepje tegelijk indrukken, dan wordt de boel gereset.
Dr. Humax Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 En voor je eerste probleem zou ik eens de laatste strshirdeto files erop zetten. Die doen het prima op de goldwafer voor MM.
prutsie Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Bijna goed, maar voor alle duidelijkheid:<BR>1/stekker eruit<BR>2/de drie schakelaartjes op het frontpaneel indrukken, en ingedrukt houden<BR>3/stekker erin<P>je krijgt dan vanzelf (heel eventjes) de melding op het display van je MM dat de initiele waarden teruggezet zijn.<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten