Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mensen,

Paar weken terug heb ik new enigma 4.02 erop gezet. Sinds een paar dagen terug komt er een melding dat er een update beschikbaar is. Ik heb yes gedrukt en toen over een aantal seconden kwam er een error te staan dat het geheugen volstaat. Wat kan ik hier aan doen? Hoe en met welke programma moet ik verder?  Want ik heb verder geen verstand van dreambox.

alvast bedankt

Geplaatst:

Bedoel je Newnigma?

Zet dan de  "lean" versie erop. Als je de gewone gebruikt heb je met een uitgebreide zenderlijst en een paar plugins erbij al te weinig geheugen.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Geplaatst:

En anders een USB stickje aansluiten. De VAR en eventueel Swapfile daar naartoe laten verwijzen. Picons kunnen eventueel meteen ook naar de stick. Werkt prima. Gebruik zelf OpenPli en daar zit in de feed de plugin SystemTools. Weet niet of NewNigma ook zoiets heeft..

Anders handmatig mounten en fstab aanpassen

Geplaatst:

Of squeezeout-boottool_1.6 gebruiken
Deze tool pakt het geïnstalleerde image uit op een usb-stick
en komt er zo ongeveer 20mb flash geheugen vrij.

Ik heb op mijn dm800se squeezeout-boottool gebruikt en FlashExpander erbij geïnstalleerd
waardoor ik gebruik kan maken van complete image + hbbtv en houd ik genoeg geheugen vrij
voor plugins, crossepg, cams, picons, enz.

Geplaatst:

Hallo mensen,

Bedankt voor u reacties. Ik heb opnieuw de software new enigma 4.04 geïnstalleerd en (un used) language even verwijdert. Daarna was alles in orde.

Nogmaals bedankt,

Chaudhry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...