Ga naar inhoud


Zo dat is weer voorbij nu


1pm

Aanbevolen berichten

Yep de troonrede is weer voorbij rutte stond maar te lachen een wonder dat zijn rekenr nog niet in beeld verscheen ! lol

 

ned gaat t slecht zeggen ze nou ik snap het niet meer ik woon hier in het grens gebied vlak bij duitsland en draar draait alles als een tierelijer tja probs hebben hun ook maar als dat zo doorgaat met bezuinigen eens moet het toch ophouden .

Mijn moeder is 90 jaar mijn vader heeft extra doorgewerkt 5 jaar zodat een goed pensioen kon worden opgebouwd en als ik dat zie bij mijn moeder nu pa is al 5 jaar dood dit jaar alleen al krijgt ze zoeen 135 euro minder van pa zijn pensioen .

Ik vraag me af waar gaat dit naar toe in ned ?

 

alaaf

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ten eerste moet Rutte maar eens oprotten, hij maakt heel nederland kapot, hij denkt alleen maar aan de normen van Brussel.

Belgie begint er ook last van te krijgen van de Oost-Europeanen, Rutte wil ze verwelkomen......

iedereen moet eens wakker worden en mee doen aan de actie van de tegenstanders, ik ben van partij a.s Zaterdag in Den Haag..............

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet 5 voor 12 maar 5 over 12 voor ned he iedereen in europa gaat op de bres behalve ned die vinden het wel goed zo is typisch of dit iets uitmaakt ik hoop het , maar ben bang !!!!

Kijk ik heb helemaal niks tegen buitenlanders maar ik woon hier in het zuiden en als ik zie hoeveel polen en tjechen hier werken dan val je om is ongeloofelijk en dat heeft niks te maken met dat nederlanders dit werk niet willen doen want dan praat ik over de bouw en produktie bedrijven enz , zelfs uitzend bureau's werken ernu aan mee .

Ik heb een vriend van me is onslagen laatst werkte in de bouw die verdiende 17 euro p/uur nu is die aannemer zogenaamd failliet gegaan .

1 week later nieuwe naam opnieuw ingeschreven bij kvk en voila 20 polen in dienst voor de helft van het geld , tja zo gaat dat hier in ned .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij bestaat zogenaamd failliet gaan niet.

Als iemand failliet gaat wordt er een curator op gezet die nog zoveel mogelijk geld zal zien te achterhalen (ook al is het alleen maar voor hem zelf) en ook als er geld is weggesluisd om elders opnieuw te beginnen dan zal dat terug gehaald worden. (kijk maar eens wat er met de Meulenbeldgroep in Almelo gebeurd)

 

Ik ben wel van mening dat iemand die eerst een BV heeft opgezet, om zo niet hoofdelijk aansprakelijk te kunnen worden gesteld, na een faillissement niet zomaar weer een BV op zou mogen kunnen zetten om zo later hetzelfde trucje uit te kunnen halen.

Wil zo iemand opnieuw beginnen dan moet hij uiteraard de kans krijgen, maar dan wel onder verscherpt toezicht zodat hij niet opnieuw hetzelfde geintje kan flikken en de nodige gedupeerden achter laten.

 

Want hou er rekening mee dat alle kosten die ontstaan doordat er bedrijven failliet gaan uiteindelijk door iemand betaald moeten worden en uiteindelijk betalen we dat dan toch weer met z'n allen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...