Ga naar inhoud


Op Eutelsat 16E niet alle zenders


Andrija

Aanbevolen berichten

Voorheen had ik alle zenders met mijn Rebox. Merk dat ik nu transponders mis. Kan ik die toevoegen.

Ik zag een Henk zenderlijst van 16E waar ze wel op voorkomen. Is hier misschien een bestand van.

Of hoe kan ik dit probleem oplossen.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het zou helpen wanneer je aangeeft wat je precies mist en op welke satelliet positie.

Wat zoek je nu?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt handig om deze vraag op 2 verschillende plaatsen te stellen want dezelfde vraag stelde je ook al in het forum Zenderlijsten.

 

Ja, je kunt de transponders toevoegen d.m.v. een passende zenderlijst.

 

Die zenderlijst dien je met het programma DreamBoxEdit in jouw PC / laptop in te lezen, indien nodig aan te passen en daarna naar jouw SOLO2 te transfereren.

Dit programma kun je via de bijgaande link downloaden https://www.dropbox.com/s/9e0ms6rtnrrru1r/dreamboxEDIT_setup_5.3.0.0.zip

 

Ik weet niet welke Image jij gebruikt maar in VTI kun je ook de passende zenderlijsten via de feed downloaden.

aangepast door Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou helpen wanneer je aangeeft wat je precies mist en op welke satelliet positie.

Wat zoek je nu?

De Servische zenders vooral. Werk wel met dreamboxedit maar waar ik b.v. de zenderlijsten kan downloaden weet ik niet. Maar bedankt en sorry dubbele melding. Begin net. Werk nu met openpli kan ik meer met VTI?

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...