Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zijn er vele die een gratis proefabo hebben voor een week ofzo.  Echt gratis newsservers stellen meestal niet veel voor, hoofdzakelijk tekst groepen, zeer trage verbinding en lage retentie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

ik gebruik pureusenet al een half jaar gratis ik keer per week mac address aanpassen van je router/modem.... en je krijgt een ander ip.

of wel een dynamisch ip adres.

je vult een bla bla email in en een bla bla wachtwoord hup je kan weer downloaden

succes.

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Geplaatst:

Je kunt al voor minder dan € 1.50 per maand een goede newserver hebben met 5Mbit.....  

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

ik gebruik pureusenet al een half jaar gratis ik keer per week mac address aanpassen van je router/modem.... en je krijgt een ander ip.

of wel een dynamisch ip adres.

je vult een bla bla email in en een bla bla wachtwoord hup je kan weer downloaden

succes.

Je moet toch, als je je aanmeldt een pakket kiezen.( zie nergens een optie staan , om het een week gratis uit te proberen ).

wordt dit pakket, na een week automatisch omgezet naar een betaald abo.

kan ik deze proefweek ook afsluiten in het buitenland, of moet ik me aanmelden met een nederlands emailadres

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen