Ga naar inhoud


Gratis AppleID in Nederland / Facetime login NOK


MySat

Aanbevolen berichten

Ben een beetje radeloos aan het worden. Mijn ouders zijn elk in het bezit van een Ipad en de meeste simpele acties lukken mij niet, terwijl mijn complete huis vol staat met IT

 

a) Waarom kan ik met geen MOGELIJKHEID een non-credit card AppleID (gmail.com email adres) linken aan de appstore (en ja ik heb idd alle tips gebruikt met de aankoop van een gratis app ;-) (maar ik krijg geen "geen credit card" optie)

 

B) Werkende ANDERE AppleID (@hotmail.com adres) wat 100% functioneel is laat mij NIET inloggen op facetime terwijl andere Ipads binnen dezelfde wifi zone geen problemen hebben.

 

WIe heeft er soortgelijke ervaringen en tips hoe dit opgelost werd ? Alle forums ten spijt, maar ik heb het antwoord na dagen nog niet gevonden

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een ............ service.

 

Opgelost door een nieuw APPLEID account aan te maken door een gratis app te downloaden. Daarna met meerdere email accounts het oude APPLEID account emailadres te veranderen in een tijdelijk account, waarna ik met het nieuwe account het oude email adres kon koppelen.

Hoe hou je iemand bezig.......................

 

Het werkt dus nu.

 

Facetime account lijkt een Ipad specifiek probleem te zijn want voor probleem 2 kan ik met het bestaande AppleID op een andere Ipad WEL inloggen in Facetime. Dus het account is in ieder geval goed. Nu nog op de originele Ipad proberen en zien of het werkt.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...