Ga naar inhoud


ander ip adres


youngsoul

Aanbevolen berichten

geen idee of deze vraag/klacht in juiste topic komt te staan?

 

net gebeld met cd met de vraag of ze mijn ip adres konden veranderen...omdat ik door een site geblokkeerd ben op mijn ip adres door een stel jalourse mensen.

anyway het moet dus een fluitje van een cent zijn om een ip adres te wijzigen door een provider staat op internet omdat deze niet dynamisch of was het statisch? is..

maar nee cd zegt het niet te kunnen waarom niet dan?

wie kan dat dan wel?

want via een proxy site kan ik wel op de site komen maar kan dan de berichten die horen op te poppen niet beantwoorden omdat de popups niet werken.

 

dus wie weet raad?

hoe kan ik een ander ip adres verkrijgen?

en/of hoe kan ik via een proxysite zorgen dat die website fatsoenlijk werkt?

het is een site waar ik meestal dagelijks kom en al gewoon 5 of 6 jaar lid van was..

heb niet eens wat verkeerds gedaan en je word gewoon geblocked..

 

modem resetten helpt niet, in modem kan ik ook niet inloggen om de ip anders in te stellen omdat hij blijft vragen om gebruikersnaam en wachtwoord en die hoort hij terug te zetten naar fabrieksinstellingen na een lange reset maar dat doet ie ookal niet , is het mogelijk om met een ander modem(tele2) verbinding te maken ?wie weet dat ik daar wel bij de ip config kan komen?

 

any one?

Link naar reactie
Delen op andere sites


je snapt toch wel dat een provider niet zomaar een ip adres gaat veranderen omdat je op een bepaalde site problemen hebt ?

als ze daar aan moeten beginnen dan hebben ze daar een dagtaak aan lijkt me een logische zet van een provider dat ze daar niet aan beginnen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nee stevie, je betaald voor dingen die werken , en schijnbaar is het iets wat zo gebeurd is ze helpen toch ook als je modem niet werkt?evenveel werk of nog minder lijkt mij om even een ander ip adres in te geven, 1 cijfer veranderen en het is al gefixt

dat heeft daar toch helemaal niks mee te maken,je internet werkt toch wat jij verder op internet doet is toch jou probleem,misschien bel je over 1 weer wel weer voor een ander ip adres als ze eenmaal door hebben dat jij het bent en zo blijven ze aan de gang,dat ze dat niet doen lijkt me dus volkomen terecht

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

omdat je gewoonweg geen antwoord krijgt van de moderators daar...graag nuttige antwoorden ...

Als je op een normale vraag van een lid zo'n antwoord geeft kan ik mij iets voorstellen bij dit gebeuren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een dynamisch ip adres, maar ik kan de modem niet in om bij de ip config te komen ben hiermee nml al bij meerdere hulpsites ed mee aan de gang geweest, had al verwacht dat cd geen medewerking zou verlenen, maar dacht vandaag toch ff bellen of ze wat kunnen betekenen maar nee..

de modem blijft vragen om username en password, en gaat niet terug naar fabrieksinstellingen...zoals ik al melde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan wordt het lastig.

 

maar die lease kan goed veel langer zijn dan 24 uur.

 

bij upc is het gekoppeld aan het mac adres.

bij mij is de modem er een week afgeweest.

en kreeg mooi mijn oude ip weer terug.

dus gekoppeld aan mac adres

 

er is wel een andere manier???

modem omzeep helpen dan krijg je een nieuw modem met een nieuw ip adres.

is wel drastisch.

 

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij ziggo krijg je echt geen ander ip adres ook niet met een ander modem dat is al meerdere malen hier het geval geweest namelijk,misschien dat dat bij cd anders is ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...