Ga naar inhoud


ander ip adres


youngsoul

Aanbevolen berichten

Als je een dynamisch adres hebt dan wijzigt het ip adres telkens. Je kunt ook niet door je modem een nieuw ip adres laten afdwingen. IP adressen worden uitgedeeld door je provider. 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Meeste providers hebben een dynamisch ip adres met een lease tijd van 24 uur.

Dus als je je modem 1 dag uittrek is de kans groot dat je een ander ip adres krijgt.

ho,

er zijn echt wel andere providers met fix adres en support (dus ook adres wijziging)

dat moest echt nog even vermeld worden

 

als je een dns blokkade hebt opgelopen gedurende de tijd dat je ook online was (spammen / illegaal uploaden en downloaden of erger) en dus op de blacklist staat dan ben je echt zuur

 

mocht je dat hebben veroorzaakt, kun je niets aan hulp van een hobby forum verwachten

Baby I'm A Fool

Melody Gardot

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik download of upload nooit het komt gewoon omdat bepaalde mensen van een vrouwen'dating' site dwars willen liggen omdat er jalouzie in het spel was thats all. en ja via facebook word ik vaak geblokkeerd omdat ik daar mensen toevoeg om spelletjes te kunnen spelen.anyway...ookal is dit een hobby forum...neem aan dat er meer computer geacks zitten dan mij en bij de andere 2 forums waar ik wat gevraagd heb kom ik ook geen stap verder ..je weet nooit wie de gouden tip heeft toch? ik vind het maar een vervelend iets dat geblocked kunnen worden ..kijk als je nou loopt te spammen of dergelijke ok maar heb echt geen kwaads toegebracht , maar ben niet de enige zag ik wel die problemen met desbetreffende site heeft..de moderators nemen zelden de moeite om antwoorden te geven 

 

had eigenlijk wel verwacht dat iemand een omweg zou weten of zo maar goed helaas..word dus echt ander modem aanvragen ofzo moet overigens dinsdag onder het mes dus kan dan het modem wel langere tijd eruit halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

vpn verbinding maken. Als je even zoekt vind je instanties die je een vpn verbinding kunnen laten maken. Dan duik je ergens anders weer op met dus een ander ip adres voor de buitenwereld.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verbinding maken via een proxyserver werkt niet, de popups doen het dan nml niet op die site en kan dan dus nog nergens op reageren..heb al diverse dingen geprobeerd hide ip en surftunnel enzo maar het mag geen van al baten steeds zelfde probleem..da ik dan op de site kan met een hoop moeite maar daar dan nog niks kan doen omdat de website dan niet goed werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een proxy is heel wat anders dan een vpn......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zou ook kunnen accepteren dat op die dating site je aanwezigheid niet meer gewenst is.

De beheerders van die site zullen je nieuwe identiteit onmiddellijk herkennen en je wederom de toegang ontzeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google maar eens op "proxy plugin firefox" of die van Chrome, dan zie je verschillende opties voorbijkomen.

Of zoek eens naar Tor.

Dat is dus niet via webpage proxies die je nu gebruikt. Daarmee moet de site wel functioneren.

 

Of het wat brengt, betwijfel ik. Je bent erg snel te herkennen op een forum en dan zit je weer op een zwarte lijst.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik dus ook... er zijn heel veel van dit soort sites... als je daar graag op aanwezig wil zijn, zou ik een andere site opzoeken.

Of dit soort sites 'nuttig' is, vraag ik me dan wel weer af... maar ach, dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. Maar als het om een site gaat waar je bewust geweerd wordt, zou ik me niet meer laten zien... die zijn het niet waard (tenzij het je eigen schuld is dat je een ban hebt, en ook dan is het beter er te verdwijnen).

 

Is je IP niet bewust geweigerd, maar doordat je geprobeerd iets te uploaden dmv FTP, zou ook kunnen. Is dit aanvankelijk niet goed gegaan, en heb je veel opnieuw moeten proberen, dan kan het zijn dat de forumsoftware jouw IP adres beblokkeerd heeft, omdat ze die herhaaldelijke probeersels als een spammende bot gezien hebben.

In dat geval moet je er over kunnen praten met de leiding van dat board.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de mogelijkheid hebt ipv6 te gebruiken kan je zo vaak je wilt

zonder tussen komt van anderen je ip veranderen.

En het ipv4 ip nummer gebruiken van jou brooker.

Gisteren vernomen dat in duitsland al providers zijn die alleen IPv6

geven ,ipblocking zal wel vlug gedaan zijn aangezien de

provider ipv6=>ipv4 conversie doet

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@pukje Als je de mogelijkheid hebt ipv6 te gebruiken kan je zo vaak je wilt


zonder tussen komt van anderen je ip veranderen.


En het ipv4 ip nummer gebruiken van jou brooker.


Gisteren vernomen dat in duitsland al providers zijn die alleen IPv6


geven ,ipblocking zal wel vlug gedaan zijn aangezien de


provider ipv6=>ipv4 conversie doet


 


leuk antwoord maar heb geen idee waar je het over hebt..ipv6?


Link naar reactie
Delen op andere sites

IPv6 is de opvolger van IPv4 (die nu nog grotendeels gebruikt wordt)

IPv4 heeft een beperkt aantal ipnummers(aansluitingen) dit

maximum is zo goed als bereikt waardoor providers overstappen naar

IPv6 omdat IPv6 een groter ipnummer adres lengte heeft en daardoor

bestaan er veel meer ipnummers.

 

Een internet aansluiting op IPv6 krijgt dan 255 en zelfs meer IP nummers.

Dus wisselen van ipnummer is een makkie.

 

Je kan nu ook ipv6 nummers gebruiken op een ipv4 lijn via een broker

een broker is iemand die ip nummers uitdeeld.

 

Aangezien niet alle servers al ipv6 aankunnen terwijl er al providers zijn die

alleen ipv6 ipnummers aan de klant geeft doet de provider ipv6 naar ipv4

conversie zodat alle servers bereikbaar blijven.

 

Resultaat heel veel adsl aansluitingen gebruiken één ipv4 ipnummer.

 

Ik heb getracht het zo kort mogelijk uit te leggen. omdat

het hier gaat over ip nummer blokkades op regio en zo een

blokkade is via ipv6 veel moeilijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

.Resultaat heel veel adsl aansluitingen gebruiken één ipv4 ipnummer.

Hoe komt het pakket dan op de juiste computer wanneer er meer computers zijn met het juiste adres???

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...