mr.bs Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 De bevestiging van mijn wave frontier begint een beetje te roesten, oxyderen. De reguliere onderdelen kan ik in rvs vinden, alleen het T-stuk niet (zie foto). Enig idee hoe ik hieraan kan komen of heeft iemand wel eens zo'n deel over gehouden? Alvast bedankt, Mvg, Mr.BS
mr.bs Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Geplaatst: 19 september 2013 Waarom zou je die vervangen eer dat ie doorgerot is ben je wat jaartjes verder hoor. Ik zou hem er even afhalen de staalborstel erop en ontvetten en in de menie zetten of met ''Velgen silver'' inspuiten, zo'n spuitbus (mag het merk niet noemen denk ik) haal je bij een goede autoshop die verf is bikkelhard. Ik gebruik die voor allerlei onderdelen die metaalkleurig moeten zijn. En ja het WFT pb stalen boutwerk roest al af fabriek, ik heb gelijk van begin af aan het boutwerk vervangen door RVS. Hij zal het nog wel een aantal jaren volhouden maar het maakt zo'n vlekken op m'n tegels....dat roestwater. Staalborstel en in de menie is een optie maar van binnen blijft ie doorroesten. Had ik dat ook maar van begin af aan gedaan dan was dit me nu bespaart gebleven....toch weer teveel vertouwen.....stom stom stom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen