Ga naar inhoud


wie heeft ook last van facebook sensuur?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

 de laatste tijd,worden mijn teksten berichten bij facebook gewoon gewist.het gaat hier niet over spam illigale info of zoiets,maar teksten met soms min of meer advertentie.dit gebeurt niet bij andere leden,dus denk ik dat advertentie die niet overdreven is,toegelaten is,maar nee,als ik een bericht om het even wat post,dan is het een uur later weg.

ik ben dan ook geen fan meer van facebook,door die vervelende sensuur,die bvb niet gebeurt bij tn en bc,met hun overvloedige reclame,of betalen zij daarvoor?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, ik ook niet. Wat mij betreft mag dit amerikaanse gedoe verboden worden.

Ik kan overigens niet begrijpen dat officiele instanties als gemeenten of omroepen willen aanwezig zijn op dit twijfelachtige platform.

Ik kom er in ieder geval nooit, en wil dit zo houden!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het hele concept van al dat soort media nog nooit begrepen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het concept is heel eenvoudig ,in de huidige tijd hebben veel mensen geen

sociale contacten meer ze kennen bv hun buurman niet eens.

Ze komen thuis en gaan direct achter hun PC om hun sociale contacten

in stand te houden.

 

Ik doe aan die gein ook niet mee vind het veel leuker

met de buren een krat (bier/limo) leeg te maken en in

de kleine uurtjes met buikpijn van het lachen thuis te komen.

 

Dus over het blokken van reclame heb ik hierdoor geen last

 

Bij de buren maak ik ook reclame (meestal anti reclame) en kan

niet gewist worden :)

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb het hele concept van al dat soort media nog nooit begrepen.

 

Wel dat is heel simpel uit te leggen naar mijn idee, Facebook is een GRATIS platform voor de gebruiker om allerlei dingen te kunnen delen via het internet op een eenvoudige manier, sommige mensen hebben hier nu eenmaal behoefte aan schijnbaar net zoals wij hier dingen delen zeg maar.

De marketing media is hier uiteraard erg happig op omdat ze heel makkelijk en gericht hun doelgroep kunnen bereiken hier zullen ze uiteraard voor moeten betalen

Op het moment dat er wel betaald moet worden om een account op Facebook te hebben dan vermoed ik dat het aantal gebruikers van Facebook aanmerkelijk terug zal lopen, let op dit is mijn vermoeden en ik zeg niet dat dit gaat of zal gebeuren.

Oftwel de Marketing bedrijven zullen een grote rol spelen of Facebook GRATIS blijft in combinatie met de Facebook gebruikers uiteraard want als geen mens Facbook meer gebruikt, tja dan kan je zelf wel verzinnen hoe of wat er gaat gebeuren lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...