cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Hallo, Ik heb mijn ET9200 meerdere keren moeten flashes omdat ik opeens geen beeld meer had. Heb keurig softcam (meerdere versies geprobeerd) geïnstalleerd en soms had ik beeld, maar mijn zenderlijsten etc. waren verdwenen. Deze geprobeerd terug te zetten met IdreamX (opgeslagen op computer). Na terug gezet te hebben in de box was het beeld opeens weer weg. Ik heb openpli 4.0 erop staan. Ik snap er werkelijjk niks meer van. Wel heb ik beeld gehad maar dan waren alle zenderlijsten opeens anders. Wie kan mij Helpen? Alvast dank Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
dirocca Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 zoals in ander forum gemeld; cccam2.3 gebruiken. probeer eerst eens een fastscan. je kan een fastscan doen met als provider TVV en daarna kan je nogmaals een fastscan doen met als provider CD grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 Hoi, Thanks voor de snelle reactie, reeds geprobeerd, diverse softcams waaronder ook 2.3. Fastscan idem dito. Beeld blijft hangen op opstartlogo openpli. Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
dirocca Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 crashlog? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 waar vind ik de crashlog? Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 (aangepast) opgelost, nogmaals nieuwe flash, henksat setting ingeladen, daarna via IdreamX nieuwe zenderlijsten aangemaakt. Thx voor de hulp. Oeps, toch niet helemaal opgelost. Wanneer ik de box herstart of Enigma2 herstart blijft hij hangen op het Openpli logo. Wanneer ik dan de channel up or down toets indruk, dan heb ik weer beeld. Vroeger kreeg ik gelijk weer beeld. iemand een idee? Dank. 21 september 2013 aangepast door cloudsplitter Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 Oeps, toch niet helemaal opgelost. Wanneer ik de box herstart of Enigma2 herstart blijft hij hangen op het Openpli logo. Wanneer ik dan de channel up or down toets indruk, dan heb ik weer beeld. Vroeger kreeg ik gelijk weer beeld. iemand een idee? Dank. Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
maja Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Misschien heb je hem op dat moment staan op een zender die niet uitzendt. Als je hem op up drukt heb je beeld zeg je en als je dan een zender terug gaat heb je dan nog beeld?
dirocca Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Oeps, toch niet helemaal opgelost. Wanneer ik de box herstart of Enigma2 herstart blijft hij hangen op het Openpli logo. Wanneer ik dan de channel up or down toets indruk, dan heb ik weer beeld. Vroeger kreeg ik gelijk weer beeld. iemand een idee? Dank. heb jij een zender gemarkeerd als opstart zender? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 (aangepast) hoi, Opstart zender ingesteld. Nu is het nog vreemder. Eerst alle zenderlijsten via IdreamX aangepast en op de box ingelezen. Zojuist een herstart gedaan en.....alle door mij zelf aangelegde lijsten staan er niet meer in. Zelfs niet de Henk sat settings meer. Tevens blijft hij nog steeds hangen op het Openpli logo na het opstarten. Word er toch langzaam moedeloos van. Hoe krijg ik het ingesteld dat alle lijsten blijven na een herstart. Dank weer voor hulp p.s. zojuist terug ingelezen in de box, staan wel de zenderlijsten in de box maar de zenders in het bouquet staan er niet meer in. Even later: lees nu via fastscan TVV en CD kanalen in en hij vindt de kanalen. Wanneer ik echter in de bouquets ga kijken staat er geen enkel kanaal meer in. ik snap er niks meer van. 21 september 2013 aangepast door cloudsplitter Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
cloudsplitter Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Geplaatst: 21 september 2013 (aangepast) Ik heb maar alles naar de standaard fabrieksinstellingen hersteld, daarna alles nieuw ingeladen. Tot nu functioneert alles zoals het hoort. Heb diverse keren een herstart gedaan en alles blijft werken. "fingers crossed" zou ik zeggen. iedereen bedankt voor de hulp. 21 september 2013 aangepast door cloudsplitter Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen