Ga naar inhoud


Van Dreambox naar VU


beamviewer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Tonskidutch

 

Geloof dat je mijn bericht niet helemaal goed gelezen hebt :) Ik schrijf dat ik gekozen heb voor een Koreaanse XP1000 dan een goedkope(re) Chinese box. Ik suggereer nergens dat de XP1000 in China gemaakt wordt :) De handleiding meldt tenminste "Made in Korea"

 

Voor de recht heb je gelijk, beetje hetzelfde verhaal als tegen een Grunninger zeggen dat hij uit Fryslan komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige waar je tegenaan kunt lopen is dat sommige Chinezen erg goedkope electronica gebruiken en dus bij belastinging sneller uitvallen. Kan zelfs van batch tot batch verschillen.. Ik heb inmiddels puur voor het spelen een Maxdigital XP1000 gekocht. Deze komt dan toevallig uit Korea. Heb daar al verschillende images op geprobeerd en ik heb absoluut geen enkel negatief effect kunnen ontdekken. Sterker nog: de XP1000 heeft een snellere CPU dan mijn Dreamboxen! Weet niet ona 3 jaar nog zo presteert, maar nu zou ik zeggen: gewoon kopen!

 e

Dit is wel off-topic. Probleem met de China boxen klopt wel, dit zijn vaak clonen en hebben met name slechte koeling. Als je dit oplost dan is het probleem wat minder, maar voor een normale gebruiker is dit inderdaad geen goede keus.  Ik heb met Koreaanse boxen heel goede ervaringen.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@wiz

 

Dat zijn links naar de Quick Setup Guides. Nu ik met de VU+ Solo2 bezig ben is volgens mij een goede handleiding bij een image nuttiger om alle mogelijkheden van de tuner te doorgronden.

Dan denk ik dat je die vraag aan de image bouwers van je keuze moet stellen of zij iets van een handleiding hebben. Je hebt inderdaad gelijk, hoewel op de webpagina van vu staat dat het een handleiding is is het niet meer dan een quick setup guide.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

@wiz

 

Dat zijn links naar de Quick Setup Guides. Nu ik met de VU+ Solo2 bezig ben is volgens mij een goede handleiding bij een image nuttiger om alle mogelijkheden van de tuner te doorgronden.

 

Misschien heb je iets aan bijgaande pdf. Is echter gebaseerd op de fabrieksimage en in het Engels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...