Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 heb je een probleem bij de ontvangst? dat de waarden op en neer gaan is geen nieuws (en komt bij anderen ook voor) enkel als je constant beeld uitval bemerkt op de zenders omdat ie onder de drempelwaarde van je receiver ligt Eleanor Blancmange
Sprietje Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Beste PATJE Ik snap van je laatste bericht niets. Maak het nu niet ingewikkelder dan het is. Signaalsterkte is van geen enkel belang. Noem dat ook niet. Het gaat om de signaalkwaliteit.
PATJE Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Geplaatst: 26 september 2013 Beste sprietje, ik heb daarstraks naar een aantal zenders gekeken en ik moet zeggen heel mooi beeld en nergens storingen ik ga het hier dan ook bij laten voor mij is het probleem opgelost Iedereen alvast nog eens bedankt groetjes patje
mrwenni Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Patje, Je kan je Titan misschien gewoon upgraden via een usb stick. Het bestand/handleiding staat gewoon op http://www.sabsatellite.nl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen