Ga naar inhoud


OpenPli4.0, heeft dat nog zin?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door Loui (K),

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Nu is onlangs OpenPli4.0 uitgekomen.

 

Heeft het nog zin? Dan bedoel ik; gebruikt OpenPli nu echt de laatste drivers ed. van DreamMultimedia? (hadden ze dat niet afgezworen?) :confused: Of is het gewoon een naamswijziging zonder meer? :crazy:

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben onlangs weer eens overgestapt op Openpli (4.0) omdat ik problemen begon te krijgen met CrossEPG op OE2.0. Rytec werkt nog altijd beter.

 

Heb Openpli 4.0 nu een dag of 4 draaien op de 8000 zonder swapfile en vooralsnog vlekkeloos.

aangepast door Apple740
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, het ging me niet om het te willen installeren, ik stelde me gewoon de vraag of Pli nu een andere weg was ingeslaan en toch gaat voor HBBTV, Webbrowser ed. (een full-OE2.0 :) dus )

 

Maar dat jullie er toch al voorstander van zijn, verheugt me. :)

 

Mag ik stellen dat de menustructuur niet te veel veranderd is?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

HbbTv gaat niet lukken in OpenPli omdat OpenPli een ander systeem gebruikt als bvb Newnigma. Newnigma werkt met de originele image van Dreammultimedia en bouwd daar wat omheen.OpenPli heeft zo z'n eigen image een gedeelte wat dus HbbTv is kan OpenPli niet gebruiken omdat dat geen opensource is en daar dus ook geen toegang op heeft.Dat deel zal er denk ik ook niet komen voor zover ik weet.Daarvoor zit er wel Openuitzending gemist erin wat bijna het zelfde is vind ik.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hier toch ff corrigeren.

Het is DMM die een andere weg is ingeslaan (closed source) en niet Openpli.

 

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loui


 


Dat is wat ik wou weten. vreesde :D


 


Bedankt.

 

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik dat bedoel ik ook.[/

quote]

 

 

Sorry Loui (K), had jouw post niet gezien.

Zelfde moment gepost.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt in principe wel mee omdat de meeste image Toch van Dmm zijn en er alleen maar plugins werden gebouwd plus andere skin en je hebt een andere image.

Dus dan toch eens iets anders.... (op de Dreambox he)... :)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...