Ga naar inhoud


Hoeveel opnames per tuner


Cerveaux
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Hoeveel opnames per tuner in vu ultimo. Ik zou ned 1 ned 2 en net 5 allemaal om de zelfde tijd starten maar hij gaf aan conflict. Je kunt toch alle zenders op een transponder opnemen. Natuurlijk moet de bak op een van de zenders staan. 

 

Hoe zit dit? Doe ik wat fout? ccam met canaldigitaal kaart en shared naar boven dreambox 7020 via de netwerk.(maar deze stond gewoon op standbij uit dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb twee kabels aan mijn schotel. Een moest ik primair maken A. Anders draait ie niet. Automatisch lukt niet.

Kan veel zenders opnemen. Zit er echter een van de ned 1,2,3, of drie bij dan heb ik al direct conflicten en kan soms maar

twee opnemen. Bij de commerciële soms wel drie of vier. Dus ook hier klopt de reclame niet 6 tegelijk opnemen.

Dan wil ik het niet eens hebben over login en password gedonder.  

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Nederland 1 HD,  Nederland 2 HD en Net 5 HD zitten allemaal op 3 verschillende transponders.

Je zal dan een ontvanger met 3 tuners nodig hebben, en tenminste 2 antenne kabels aangesloten op een eigen LNB, omdat deze transponders zowel H als V gepolariseerd zijn.

 

Je kan wel degelijk meerdere zenders tegelijk opnemen, maar er zitten wel restricties aan welke zenders tegelijk opgenomen kunnen worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier staat de Canaldigitaal HD zenderlijst met transponder gegevens.

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-Hd-zenderlijst-tv-radio.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...