Ga naar inhoud


ned 2 hd doet er heel lang over om te starten


Gunst1965

Aanbevolen berichten

wie kan me helpen

 

Mijn et 9000 doet er meer dan een halve minuut over om Ned 2 HD te laden. je kan op dat moment niets meer en na poosje doet hij het dan toch. de  schotel staat goed afgesteld en andere kanalen hebben hier geen last van ( de laatste tijd duurt het ook wat langer bij  rtl 7 SD )  het lijkt me iets softwarematigs, het helpt niet om open pli te vervangen door alliance. Is het mogelijk de box totaal leeg te halen en opnieuw op te starten? Ik bedoel niet de factory reset en het besturings systeem maar grondige manier om alle buks te verwijderen?

et-9000,1 rotating disc, 1 disc for 19.2 and 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gebeurt hetzelfde met SBS 6 HD? Die zit op dezelfde transponder,

 

Hoe decodeer je de zenders? op afstand of met de smartcard in de box?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer SBS 6 HD het wel goed doet kan je schotel, LNB en bekabeling uitsluiten en zal je de fout moeten zoeken in de smartcard, cardreader en softcam.

Ook je zenderlijst is een mogelijkheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

softcam gister veranderd van cccam naar oscam, geen verschil

zenderlijst van hans gister opnieuw opgehaald, geen verschil

 

xtrend blijft welliswaar een halve minuut en zelfs langer op zwart maar geeft wel aan dat het ontvangst goed is  11 db

et-9000,1 rotating disc, 1 disc for 19.2 and 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een probleem met je smartcard?

Is er in de omgeving geen andere ontvanger waar je de kaart kan testen of een andere kaart in deze ontvanger?

 

Niet geschoten is altijd mis, de kaart reactiveren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De klachten treden alleen op bij Nederland 2 HD.

SBS 6 HD welke op dezelfde transponder sit geeft geen problemen.

Daarmee kan je de schotel, LNB, en bekabeling etc, eigenlijk uitsluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, dat zou dan betekenen dat hij toch problemen kan hebben met bijvoorbeeld bekabeling en LNB.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ookal heb ik zwart beeld op sbs6 hd ik heb wel een goed signal als ik dat onder in de balk bekijk, bij nl 2 hd zit de box gewoon muurvast, je kan niets anders doen dan wachten en pas na een halve minuut of meer kan ik weer verder zappen.......

aangepast door Gunst1965

et-9000,1 rotating disc, 1 disc for 19.2 and 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...