Ga naar inhoud


vu+solo2 loopt vast na 48 uur


Gast gezeppi

Aanbevolen berichten

iemand al bekend met een vu solo2 die vast loopt na 48 uur?

 

heb openpli 3.0 4.0 en opena.tv geprobeerd en steeds het zelfde probleem .

nadat de vu crasht werkt de afstandsbediening niet meer het beeld blijft doorlopen maar niks meer reageerd.

vervolgens aan uit knop op de achterkant geprobeerd voor te herstarten, bootscherm komt maar display aan de voorkant gaat niet meer aan en beeld krijg ik ook niet meer.

het lijkt wel of er een buffer volloopt maar ik zou niet weten waar ik moet zoeken.

 

alvast bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb jij een interne of externe harddisk geïnstalleerd?

Zo niet, heb jij dan misschien TimeShift aan staan of een andere Plug-in die geheugen gebruikt waardoor de geheugenbuffer volloopt?

ik heb een interne harddisk geinstaleerd en er staat geen enkele applicatie open om op te nemen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gezeppi

Heb je per ongeluk permanent time shift niet aan staan.

 

Grtz Philip

philip ik heb overall gezocht na het permanent time shift maar kan het nergens terug vinden .

ik heb de vu net weer aangesloten en ineens doet die het weer heb nog bij aplicaties gezocht maar kan niks raar vinden .

ik heb wel de crash logs ingeschakkeld zodat ik mischien een aanwijzing kan vinden waar het vanaf komt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft een beperkte lease tijd met een niet meer werkend display te maken als ik vragen mag?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

vragen mag altijd...

:grin:

 

 

 

 

indien je receiver een IP adres conflict heeft, doordat de router andere adressen uitgeeft, kan een PC crashen

de VU+ is in zoverre ook een PC

was maar een idee dat in me op kwam

daar ook bij het wijzigen van een IP adres in de netwerk instellingen wel eens erg lang kan duren, afhankelijk van de DNS server van het modem / router

 

ciao

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...