Greatone Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Ik ervaar hetzelfde probleem met Newnigma2 op de DM8000. Bij mij zit het hem in de bootprocess. Bij het opstarten blijft hij vaak hangen en als hij door start, dan heb ik om de zoveel tijd de bekende tandwieltjes. Als ik de box opstart zonder smartcard erin, dan start hij in 1 keer door zonder problemen en heb ik ook geen tandwieltjes meer om de zoveel tijd. De smartcard zet ik weer terug als de box helemaal is opgestart. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
tighar Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Geplaatst: 26 september 2013 ik heb de oorzaak gevonden van de problemen.zodra ik op de menu knop druk van de ab komen de radertjes in beeld en zit alles vast.De ab is een nieuwe ,aangezien de oude op de grond gevallen was, en niet meer werkte.Is zo een DreamBox ab gelijk voor alle types boxen of zit er verschil in.
DoeEensGek Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Wat als je via de webif het menu opvraagt..?
Mojo Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 ik heb de oorzaak gevonden van de problemen. zodra ik op de menu knop druk van de ab komen de radertjes in beeld en zit alles vast. De ab is een nieuwe ,aangezien de oude op de grond gevallen was, en niet meer werkte.Is zo een DreamBox ab gelijk voor alle types boxen of zit er verschil in. Ik denk dat je de vraag ontwijkt. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
tighar Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 wat is webif? Hoe moet ik dat doen? Mojo, welke vraag?
Mojo Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 wat is webif? Hoe moet ik dat doen? Mojo, welke vraag? Wat komt er in het schermpje te staan als je de box opnieuw opstart? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Neeeeeeee. Je moet de box UIT zetten niet in STANDBY. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Hyllit Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Lol dit is grappig om volgen. Ook ik denk dat hij speciaal net die vraag ontwijkt op alle manieren. 1
mauspartyhouse Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 misschien wil hij wel helemaal niet weten of het een clone is. of weet hij het mss al.... ;-) ET8000
DoeEensGek Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 maja een clone kan je ook flashen. Toch is dreambox volgens mij bedoelt voor hobbyisten. Dit soort dingetjes weet een hobbyist toch?
egypt Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Een echte hobbyist houd niet van van een Clone en die weet best waarom.
tighar Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 Om dit item af te sluiten, het volgende. Ik heb de box geflasht zonder problemen heb ik er nu open pli 2.1 op staan. alles werkt normaal tot dat ik op de ab , de menu knop indruk. Dus is mijn DB geen clone. Het moet dus aan de ab liggen. Ik ga morgen maar eens een nieuwe halen, en dan zien wat er gebeurt. Iedereen bedankt voor de suggesties.
Eduard07 Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) Om dit item af te sluiten, het volgende. Ik heb de box geflasht zonder problemen heb ik er nu open pli 2.1 op staan. alles werkt normaal tot dat ik op de ab , de menu knop indruk. Dus is mijn DB geen clone. Het moet dus aan de ab liggen. Ik ga morgen maar eens een nieuwe halen, en dan zien wat er gebeurt. Iedereen bedankt voor de suggesties. Dus je AB is dan misschien een clone? 27 september 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
tighar Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 of voor een ander type dreambox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen