Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Heb je geen ander apparaat dan de TV waar een HDMI of DVI aansluiting op zit? Een PC beeldscherm?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik heb zojuist ook tests gedaan op mn 2e tv in slaapkamer, ook met hdmi etc, precies hetzelfde probleem..Startbeeld van dreambox komt wel door via HDMI, daarna valt al het hdmi signaal weg, maar wel beeld via scart..

Ligt dus niet aan de TV, dat is wel uit te sluiten nu..

Geplaatst:

Ik dacht, dit wordt em, weer dus niet gelukt..ik kijk nu gewoon via scart naar hd kanalen etc:) op zich geen slecht beeld, maar het probleem dus nog steeds niet opgelost..

Geplaatst: (aangepast)

Met andere HDMI kabel en ingang lukt het weer niet.......

Heb je wel verschillende HDMI-kabels getest? Je hebt 1.2, 1.3, 1.4.....

HDMI-multi-schakelaars met meerdere uitgangen kunnen ook beeld blokkeren afhankelijk van de versie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik ga straks even een 1.4 hdmi kabel proberen..gebruik verder geen hdmi switch of andere ingewikkelde zaken..kdoe gewoon puur een hdmi naar hdmi van tv naar dreambox..

Geplaatst:

Ja, dat zou eigenlijk geen problemen moeten geven.

Ik heb ook een 800 se en denk er nooit bij na welk type ik erop aansluit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Alles geprobeerd qua verversingsratio 50, 60 en multi, ook zelfs met hdmi 1.4 kabel..zelfde gebeurt er weer geen verandering..zodoende blijft er weinig over...las ergens op een forum via google dat iemand het oploste door dagenlang hdmi en scart erin te houden totdat de hdmi het op gegeven moment over zou nemen, klonk grappig maar misschien moet ik zoiets maar eens proberen:)

Vraagske: na het flashen v/e nieuwe image; Vraagt de installatie wizard niet welk formaat je gebruikt? Krijg je daar ook niets te zien als je verandert (HDMI scart)?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Ja inderdaad ,ook tijdens de installatie wizard kreeg ik niks te zien als ik op hdmi zette, wel via scart ook al staat die bijvoorbeeld op hdmi..scart blijft altijd werken,ook al staat de box ingesteld op hdmi 1080i of 720p..nu heb k wel gewoon scart ingesteld omdat het beeld slecht is als hij op hdmi staat en via scart kijk

hm, als je er eens op googlet dan lijkt het helaas idd een regelmatig voorkomend fenomeen te zijn

(zoektermen die ik gebruikt heb zijn: kein hdmi dm800se en no hdmi dm800se)

Het lijkt aan de hardware te liggen. dan toch maar gaan voor de tip van Mojo (reactie 11)?

succes

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Heb je bij het plaatsen van de nieuwe image de oude settings overgenomen doordat deze op stik of harddisk stonden?

Ik zou namelijk graag volledig vers installeren.

Ik heb een keer soortgelijk probleem gehad en toen via de webinterface de box kunnen bedienen!

Je kunt dan met alleen de hdmi kabel aangesloten, via de webinterface de verschillende resoluties proberen.

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Ik heb een schone installatie gedaan, op de harde schijf staan wel opgenomen dingen maar geen settings of wat dan ook dus dat is het probleem niet..

hoe is het uiteindelijk opgelost bij jou dan 'MartjeB?

Ik vrees hardware maar ik vermoed alsnog software/drivers

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...