redneck eyeball Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Mijn advies is om zowel smartwi als clone+ oplossingen links te laten liggen. De kans is groot dat deze bij een volgende firmware update niet langer zullen werken.
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Dan is de kans groot dat een groot aantal abo's zullen opgezegd worden. De providers moeten "leven" van hun abo's maar klienten pesten vind ik een brug te ver! Dus geen rommel meer die door de providers kan "opgewaardeerd" worden!
Johan45 Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Het kan verkeren. Eerst wordt de SmartWi gepromoot op de Tv Vlaanderen website. Dan verdwijnt de promotie heeeeeeel stilletjes zonder enige verklaring of toelichting. En nu laat een ingewijde van TV Vlaanderen ons weten, onofficieel weliswaar, dat de SmartWi en Clone+ binnen kort niet meer werken. TV Vlaanderen heeft echt heel weinig in te brengen bij de M7 groep Vult u rustig aan !!!
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Het ENIGE waar die troep gevoelig voor is zijn CENTEN, en daar moe je ze op pakken. Al die licht verteerbare programma's van de commerciëlen zijn toch maar sensatieprogramma's, het enige nut van TVV/CD is je eigen nationale zenders buiten de landsgrenzen. Dus abo opschorten en kijken via BVN voor de informatie, en voor de rest zijn genoeg vrij te ontvangen goede programma's
RCduck7 Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Geplaatst: 28 september 2013 Het kan verkeren. Eerst wordt de SmartWi gepromoot op de Tv Vlaanderen website. Dan verdwijnt de promotie heeeeeeel stilletjes zonder enige verklaring of toelichting. En nu laat een ingewijde van TV Vlaanderen ons weten, onofficieel weliswaar, dat de SmartWi en Clone+ binnen kort niet meer werken. TV Vlaanderen heeft echt heel weinig in te brengen bij de M7 groep Waar haalt u die informatie vandaan dat SmartWi en Clone+ binnenkort niet meer gaan werken?? Is dit juist recent meegedeeld? Als dit zo is dan heeft het geen zin dat ik 1 van de 2 aankoop.
Johan45 Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Die info staat hier voor een iedereen zichtbaar een 5 berichten hier boven en is geplaatst door redneck eyeball. Bericht #17 in dit topic. Over een jaartje maar eens kijken of de info juist is of dat er hier een potje blufpoker wordt gespeeld door TV Vlaanderen. Vult u rustig aan !!!
RCduck7 Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Geplaatst: 28 september 2013 Mijn advies is om zowel smartwi als clone+ oplossingen links te laten liggen. De kans is groot dat deze bij een volgende firmware update niet langer zullen werken. Waarom denk je dat smartwi of clone+ niet langer meer zullen werken. Vanwaar heb je die info? ik weiger om elke maand 2,50 euro bovenop mijn abbonement mijn leven lang bij te betalen voor een 2 de kaartje. Dit is niet rechtvaardig als je weet dat je vroeger in elke kamer tv kon kijken waar een coax aansluiting voor handen was. Ik begin al spijt te krijgen dat ik TV Vlaanderen heb aangeschaft, het is mimmers een grote investering die je bij Telenet en Belgacom niet hebt. En bij zware bewolking of neerslag heb je geen beeld meer.
Moderator ceesv Geplaatst: 28 september 2013 Moderator Geplaatst: 28 september 2013 Ook andere aanbieders kennen extra kosten voor meerdere aansluitingen, Canaldigitaal of TVV staan hier niet alleen in. Voor betere ontvangst bij bewolking of neerslag zijn technische oplossingen. Tenslotte gaan zelfs bij kabel aanbieders de zenders wel eens op zwart, zelfs bij zware neerslag. Je kan je kaart ook zelf intern delen met bijvoorbeeld VU of Dreambox ontvangers. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Dit is ook deels de reden waarom de Linux ontvangers zo gretig afgenomen worden.. CCCam of OSCAM om thuis mak kelijk je kaart te delen. Het is een simpele insteling. Draait in 10 minuten.. Enige nadeel is de aanschaf van de receivers.. Maar ja. Met een half jaar heb je de aanschafkosten er al uit.. 6 maanden x 40 Euri voor je pakket= 240 Euro. Kun je een mooie ontvanger voor kopen..
RCduck7 Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Geplaatst: 29 september 2013 (aangepast) Een oplossing voor neerslag zou al veel frustratie wegnemen bij het vrouwtje. Veel informatie en zo ook veel vragen van de laatste 2 posts. Geen idee hoe dit allemaal in mekaar zit. Ga dit allemaal eens inkijken en/of er een topic over starten. Je mag me ook altijd een PM sturen. 29 september 2013 aangepast door RCduck7
Gerard 76 Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Nou. Zo vaak valt het beeld niet weg toch?
RCduck7 Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Geplaatst: 29 september 2013 Nou. Zo vaak valt het beeld niet weg toch? Zit ergens op 72% ontvangst en 45% kwaliteit. Kan me voorstellen dat bij 99% het bijna nooit wegvalt. Ik zit met een triple, die staat op een stand dat een compromis is tussen astra 19 en 23 geloof ik. Dacht dit ergens gelezen te hebben, spreek me tegen als dit onzin is. Ik kan natuurlijk nog eens proberen of ik er meer kan uitkrijgen door te schotel te richten. Iets meer naar links of rechts bracht geen verbetering laatste keer. De 30° in hoogte kan ik misschien nog eens op 29 of 31° proberen.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 september 2013 Moderator Geplaatst: 29 september 2013 Die antennes (wanneer je de tripplesat antenne bedoelt) zullen, zeker naarmate je meer westelijk gepositioneerd bent, een zeer krappe slecht weer reserve houden. Wanneer je minder beelduitval bij slecht weer wilt hebben, zal je aan een grotere schotel moeten. Maar daarvoor is dit onderwerp, kosten 2e smartcard niet de geëigende plaats. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
redneck eyeball Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Ik zit met een triple Neem dan contact met de klantendienst. Zeg dat je nog een triple hebt en dat je problemen hebt. Vraag hen gewoon naar een oplossing. Er is een grote kans dat je een grotere schotel krijgt en een triple LNB. Daarmee zal je die problemen niet meer hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen