Checkin Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 Gisteren in Heemstede 1,329/liter Volens mij moet dat bij de ESSO express zijn geweest Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 Ik betaal nog geen cent voor diesel. Die prijs halen jullie nergens. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pearlpeter Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 Ik ook niet, want ik rij ook op benzine. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Checkin Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 Of rijd er al iemand die geheel electrisch rijd? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Daarom verbranden ze daar de bossen, hebben ze toch nog wat milieuvervuiling . . . . Daar is weinig van te merken in Indo. Wat wel voor veel vervuiling zorgt is de enorme hoeveelheid zwerfvuil en dat bijna iedereen daar op 2-takt scootertjes rijdt, soms wel tot 6 man op een scootertje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2013 Of rijd er al iemand die geheel electrisch rijd? Ik heb een elektrische golf-buggy telt dat ? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Ik heb een elektrische golf-buggy telt dat ? Salu2, D.Quijote Alleen als je achteruit kan rijden ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Dat is een makkie voor onze Don, die gaat gewoon achterste voren zitten. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 (aangepast) rode diesel bestaat ook al niet meer die was altijd goedkoper oliestook brandstof is ook het zelfde als diesel 30 september 2013 aangepast door pukje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Geen rode diesel meer? Dan maar op zoek naar een pomp waar ze kerosine verkopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Haha... "rode" diesel... heel vroeger tankten wij altijd "avgiftsfri diesel" als we in Noorwegen waren... diesel zonder accijnzen erop... dat is (was) altijd een gewone pomp die wat achteraf stond, en waar je in de meeste gevallen eerst even voor naar binnen moest, om die pomp aan te laten zetten... Destijds ca 4 Nkr per liter, terwijl de gewone diesel toen al richting 6.50 - 7 NKr per liter ging.... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pearlpeter Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Sinds wanneer bestaat er geen rode diesel meer ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 Sinds wanneer bestaat er geen rode diesel meer ? 1-1-2013 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pearlpeter Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 OK thanks dat wist ik niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 In Belgie nog gewoon verkrijgbaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen