Ga naar inhoud

diesel prijs

D.Quijote

Aanbevolen berichten

abuelo, dat vind ik ook duur...  alleen heb ik vanmiddag in Würselen 1,54 euro betaald voor 1 liter benzine... tja..... nóg veel duurder dus.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom jij in wurselen ,had je even naar belgië kunnen

rijden diesel 1.31  rode 0,85 / liter

Ik moest in Aachen zijn....  en ga dan ook altijd even boodschappen in Würselen doen.

Ik heb geen diesel nodig met deze auto... gewoon benzine...  ik weet niet wat dat in belgie kost nu... heb het niet nagekeken en heb dus gewoon even bij Jet getankt die in die regio meestal die voordeligste pomp is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diesel prijs is in belgie nu ongeveer dezelfde prijs als in nederland.

De adviesprijs in ieder geval.

Klopt ik snap ook niet het grote prijsverschil tussen adviesprijs en de prijs bij bepaalde

pompen terwijl die pompen toegeleverd worden door die grote olie concerns.

Kan het zijn dat de grote prijsopdrijvers het tankstation zelf is en niet

de olie magnaten en de taxen ?

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

En vaak nog minder dan 8 cent, vandaar dat ze je altijd lastig vallen met aanbiedingen. de winst voor de pomphouder zit in de supermarkt.

Tja, en wie koopt er nu ooit iets in zo een supermarktje bij een benzinepomp?

Het enige wat je er kan kopen is een tijdschrift of een krant, of andere dingen met een vaste prijs... maar al het overige is er vrijwel altijd veel te duur.

Dat hebben ze overigens eens getest in een Duits consumenten programma... ze kochten in 2 supermarkten, en bij snelwegtankstations, en bij een Autohof een bepaald pakket bestaande uit een flesje water, frisdrank, koekje, reep, en een appel oid. Conclusie... nooit kopen bij een tankstation!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen