Checkin Geplaatst: 30 september 2013 Delen Geplaatst: 30 september 2013 In Belgie nog gewoon verkrijgbaar. Das voor de rode Duivels Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abuelo Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 In tenerif e kost de diesel momenteel 1,04 € en euro 95 1,05€ en dat vinden we hier al redelijk duur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 2 oktober 2013 Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 abuelo, dat vind ik ook duur... alleen heb ik vanmiddag in Würselen 1,54 euro betaald voor 1 liter benzine... tja..... nóg veel duurder dus. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 2 oktober 2013 Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 abuelo, dat vind ik ook duur... alleen heb ik vanmiddag in Würselen 1,54 euro betaald voor 1 liter benzine... tja..... nóg veel duurder dus. Hoe kom jij in wurselen ,had je even naar belgië kunnen rijden diesel 1.31 rode 0,85 / liter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 2 oktober 2013 Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 Hoe kom jij in wurselen ,had je even naar belgië kunnen rijden diesel 1.31 rode 0,85 / liter Ik moest in Aachen zijn.... en ga dan ook altijd even boodschappen in Würselen doen. Ik heb geen diesel nodig met deze auto... gewoon benzine... ik weet niet wat dat in belgie kost nu... heb het niet nagekeken en heb dus gewoon even bij Jet getankt die in die regio meestal die voordeligste pomp is. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pearlpeter Geplaatst: 2 oktober 2013 Delen Geplaatst: 2 oktober 2013 Diesel prijs is in belgie nu ongeveer dezelfde prijs als in nederland. De adviesprijs in ieder geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 (aangepast) Diesel prijs is in belgie nu ongeveer dezelfde prijs als in nederland. De adviesprijs in ieder geval. Klopt ik snap ook niet het grote prijsverschil tussen adviesprijs en de prijs bij bepaalde pompen terwijl die pompen toegeleverd worden door die grote olie concerns. Kan het zijn dat de grote prijsopdrijvers het tankstation zelf is en niet de olie magnaten en de taxen ? 3 oktober 2013 aangepast door pukje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 De marge voor de pomp is niet zo groot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RKrijnen Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 En vaak nog minder dan 8 cent, vandaar dat ze je altijd lastig vallen met aanbiedingen. de winst voor de pomphouder zit in de supermarkt. Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amager95 Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Afgelopen zaterdag getankt in Kleve en daar was de benzine € 1,549. Later zag ik bij een collega-concurrent dat die dezelfde prijs had voor E95 E5. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Dennis- Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Zojuist weer bijna 70 liter diesel in de tank laten lopen a 134,9. Dat is dan dure diesel, 1.92 euro per liter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 En vaak nog minder dan 8 cent, vandaar dat ze je altijd lastig vallen met aanbiedingen. de winst voor de pomphouder zit in de supermarkt. Tja, en wie koopt er nu ooit iets in zo een supermarktje bij een benzinepomp? Het enige wat je er kan kopen is een tijdschrift of een krant, of andere dingen met een vaste prijs... maar al het overige is er vrijwel altijd veel te duur. Dat hebben ze overigens eens getest in een Duits consumenten programma... ze kochten in 2 supermarkten, en bij snelwegtankstations, en bij een Autohof een bepaald pakket bestaande uit een flesje water, frisdrank, koekje, reep, en een appel oid. Conclusie... nooit kopen bij een tankstation! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Tsja,soms heb je onderweg ff zin in een lekker balletje met jus... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Of een gehaktstaaf bij het eerste tankstation bij Hazeldonk als je net uit Belgie komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Of een gehaktstaaf bij het eerste tankstation bij Hazeldonk als je net uit Belgie komt Ohh,lekker en die moet dan drijven in de satésaus :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen