Dilasso Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Beste lezer, Welke diameter moet de paal zijn om een Wavefrontier (Wavefield) T90 op te monteren? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)--------------------------------------------------------- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blackeyes Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 60 mm dan past ie perfect eroverheen vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Stijger pijp nemen, ze worden nog wel eens vergeten op bouwterreinen..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blackeyes Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) maar een steigerpijp is geen 60 mm volgens mij maar 45 mm heb er zelf ook maar moet ik het dak op om te meten 27 september 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sky viewer Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 'Mijn' pijp is 60 mm uitwendig, en 50 mm inwendig. :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 maar een steigerpijp is geen 60 mm volgens mij maar 45 mm heb er zelf ook maar moet ik het dak op om te meten De bevestigingsklemmen zijn toch universeel aan te passen aan de dikte ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 De bevestigingsklemmen zijn toch universeel aan te passen aan de dikte ? niet die van de T90..... je zult echt een pijpje moeten hebben met een doorsnede van 60 of een officiële T90 beugel Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blackeyes Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 de t90 heeft een bus boven zitten die schuif je op die 60 mm pijp dan past ie exact en heeft geen klemmen vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Voor een T90 heb je een buis van 60mm nodig. Zoek maar eens op Google: stalen buis Ø60,3 mm Hoe langer dat je hem wilt hebben, hoe dikker de wanddikte moet zijn om vering en dus wiebelen van de schotel te voorkomen. Steigerpijp is 48,3mm diameter en dus ongeschikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blackeyes Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 (aangepast) je bedoelt dat die bus zelf een klem is als je die boutjes beschouwd als mede met die bus een klem dan heb je gelijk ik heb wel bij mij een nieuw gat geboord (omdat ik een andere opstelling heb gemaakt en het oude gat in de bus net naast de nieuwe opstelling kwam) en daar ook nog een bout doorheen gedaan omdat die 2 kleine boutjes niet zo erg goed kunnen vastklemmen op die 60 mm pijp hij ken dan nog altijd wat draaien bij een goeie storm . hij staat nu zo vast als een huis p.s wel eerst je t90 perfect afstellen en dan pas dat gat boren en die bout erdoorheen 27 september 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen