Sunnyfield Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Wat is de ervaring van de mensen hier? Mijn 2-jarig CD alles-in-1 contract is afgelopen en ik heb de klantenservice gevraagd om een nieuwe aanbieding te doen. Dat doen ze alleen niet voor bestaande klanten. Dus voor mij is de keus nu om over te stappen op de lokale kabelaar, of om voor het volle pond nieuwe klanten te subsidiëren. De GWE-jongens doen toch wat beter hun best om trouwe klanten te behouden. Heeft hier iemand wel eens een korting of een kado kunnen bedingen bij een 2-jarige verlenging van alles-in-1?
Penthe Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Gewoon zeggen dat je wilt opzeggen dan komen ze wel over de brug met hun aanbiedingen.
Gerard 76 Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Inderdaad,pas dan krijg je aan aanbieding.
Moderator ceesv Geplaatst: 27 september 2013 Moderator Geplaatst: 27 september 2013 Waarom zou je het 2 jaar willen verlengen als je het contract nu per maand kan opzeggen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sunnyfield Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Geplaatst: 27 september 2013 Waarom zou je het 2 jaar willen verlengen als je het contract nu per maand kan opzeggen? Tegen een aantrekkelijke aanbieding wil ik mij best voor 2 jaar committeren. Anders uiteraard niet.
Johan45 Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Als er een aanbieding loopt zeg je gewoon op, na afloop van je contract heb je een opzegtermijn van 30 dagen. En je dan maakt je weer gebruik van de nieuwe aanbieding. Je oude kaart blijft Nederland 1, 2 en 3 doorgeven dus helemaal zonder TV kom je niet, en als je het goed plant heb je een vlekkeloze overgang. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen