Ga naar inhoud


abo vernieuwen


Sunnyfield

Aanbevolen berichten

Wat is de ervaring van de mensen hier? Mijn 2-jarig CD alles-in-1 contract is afgelopen en ik heb de klantenservice gevraagd om een nieuwe aanbieding te doen. Dat doen ze alleen niet voor bestaande klanten. Dus voor mij is de keus nu om over te stappen op de lokale kabelaar, of om voor het volle pond nieuwe klanten te subsidiëren. De GWE-jongens doen toch wat beter hun best om trouwe klanten te behouden.

 

Heeft hier iemand wel eens een korting of een kado kunnen bedingen bij een 2-jarige verlenging van alles-in-1?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Waarom zou je het 2 jaar willen verlengen als je het contract nu per maand kan opzeggen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een aanbieding loopt zeg je gewoon op, na afloop van je contract heb je een opzegtermijn van 30 dagen. 

En je dan maakt je weer gebruik van de nieuwe aanbieding.

Je oude kaart blijft Nederland 1, 2 en 3 doorgeven dus helemaal zonder TV kom je niet, en als je het goed plant heb je een vlekkeloze overgang.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...