Ga naar inhoud


Informatie en foto's gezocht van de TF6500COK met 16GB geheugenkaart


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik heb een Topfield TF6500COK met 16GB opname kaart als recorder aangeboden gekregen, Nieuw in doos voor 25 euro, maar wat ik ook zoek, ik kan geen informatie en foto's van de Digitenmne ontvanger vinden. Splinternieuw in doos, € 25,-, maar ik ken dat type niet met een 16GB geheugenkaart als opname. Als het bestaat, is dit type dan niet verouderd?

 

Tegenwoordig zijn het allemaal Reboxen, ook types met recorder, maar een Topfield TF6500COK met 16GB opname kaart als recorder ken ik niet. Meestal hebben recorders een ander typenummer of extra aanduiding, maar ik ken ze niet eens met een geheugenkaart. Als deze bestaat, hoe lang zou er met een 16GB geheugenkaart kunnen worden opgenomen? Is de smartcard zichtbaar? Is het een enkele of dubbele ontvanger in één?

 

Kan iemand mij informatie geven, graag ook met één of meerdere foto's?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft iemand wel eens een TF6500COK met 16GB geheugenkaart voor opname gezien?

 

Ik weet dat de TF5300 met 160GB recorder zijn, die hebben een harde schijf, maar dat is niet het type waarover ik het heb. Ik ken geen Digitenne ontvangers met een 16GB geheugen opnamekaart, eigenlijk helemaal niet Digitenne ontvanger met een geugenkaart voor opname.

 

Zie ik het niet of ben ik mogelijk verkeerd voorgelicht?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...