satdr Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Heeft iemand goede tip wat een leuke flatscreen is ter vervanging van een oude beeldbuis 52 diagonaal ? Voor op de slaapkamer. Hij heeft kuren en het is nu echt tijd voor een flatscreen 16:9. Maar de keuze is zo groot word er beetje tureluurs van, enige voorwaarde is hdmi, ga er een dm800 aan hangen. Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Maar de keuze is zo groot word er beetje tureluurs van tja dat heeft iedereen, misschien deze > Samsung S24B150BL - Monitor Nothing Compares 2U Jimmy Scott
satdr Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Geplaatst: 29 september 2013 heeft geen geluid zo te zien Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Moderator ceesv Geplaatst: 29 september 2013 Moderator Geplaatst: 29 september 2013 . enige voorwaarde is hdmi, ga er een dm800 aan hangen. Die heeft toch alleen DVI uit. Er zijn verloop kabels van DVI naar HDMI, maar daarmee heb je nog geen geluid uit de DVI aansluiting. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 (aangepast) is dat belangrijk? geluid? ach, dan een andere wat ik ermee losmaakte, is het kan een monitor zijn zonder al die TV tuners en extraś die enkel geld kosten dvi dvi dvi hdmi per cinch out kan de monitor toch geluid krijgen met verloopstekker 29 september 2013 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
satdr Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Geplaatst: 29 september 2013 Er zit bij mij een dvi-hdmi verloop bij die toch echt geluid doorgeeft naar mijn tv hoor... zit er standaard bij volgens mij Maar dat zal wel alleen op tv-monitor weken en niet op pc monitor... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Er zit bij mij een dvi-hdmi verloop bij die toch echt geluid doorgeeft naar mijn tv hoor... zit er standaard bij volgens mij Maar dat zal wel alleen op tv-monitor weken en niet op pc monitor... waarom werkt zoiets dan ook met PC? ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Psychosammie Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Hoe groot mag die zijn? Voor 270 euries heb je een 28 inch. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
satdr Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 Ja ik dacht aan 23 / 24 19:9 ofzo, het is nu 52 4:3 Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Psychosammie Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 (aangepast) Zo klein? Dat is geen TV dat is een monitor! Mijn schoonpa moest ook zonodig zo'n klein ding. Dan kom je direct uit in de vage merken zoals sharp, salora en sony Erger is dat die kleintjes vaak duurder zijn dan een groot model. Maar goed, de Samsung UE22F5000 is misschien een opie? 2 oktober 2013 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
satdr Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 Ja leuk, dank, gaat ik eens even checken! Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Psychosammie Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik stuur je PM Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen