1pm Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Zoals ik al zeg ik wil een website gaan maken en die online zetten het wordt ereen met alleen wat text wat foto's en een link naar mijn e-mail adres van g-mail dan . Maar ik zou niet weten hoe te beginnen en deze online te zetten en als ie online is hoe kan ik dan wat aanpassen of veranderen ? graag wat hulp 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
greevels Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Hoi Ik ben zelf begonnen destijds met Dreamweaver Misschien dat je daar wat aan hebt en veel lezen succes in ieder geval
digitaal kijker Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 of je kiest voor een hosting die CMS aanbied waarbij je zelf uw site online kan maken en aanpassen,enig nadeel is dat je meestal zelf niet uw eigen design kan maken maar moet kiezen uit een basis aanbod. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Big fellow Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Mijn advies voor de "beginner" is om gewoon een hoster te gebruiken die WordPress aanbied. Daarmee kan je heel gemakkelijk een site "bouwen" en er zijn heel veel z.g.n. "themes" beschikbaar die het uiterlijk van de site aanpassen... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Psychosammie Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 (aangepast) Yep, ben het eens met bovenstaand advies. Bekijk eens een aantal providers en kijk welke tools ze aanbieden. 30 september 2013 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Puch Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 (aangepast) Drupal Joomla wordpress Deze drie moet je eens bekijken. Dit zijn zogenaamde cms pakketen waarmee je direct online aanpassingen kan doen, thema's en extra modules installeren zonder dat je echt iets van html op php moet kennen. Succes 1 oktober 2013 aangepast door Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
1pm Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 ben bezig nu thkx all Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Puch Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Joomla en Wordpress weet ik niet veel van, maar met Drupal ben ik dagelijks bezig. Mocht je vragen hebben geef je maar een gil iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Sjattuh Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Ik werkte vroeger in Dreamweaver en heb er veel plezier aan gehad. Maar sinds de overgang naar php ben ik eigenlijk afgehaakt. Nu gebruik ik alleen nog maar de templates die onze host aanbiedt en maatwerk doe ik door de bestanden middels ftp te downloaden en alsnog in Dreamweaver te openen. Wat mij overigens het meeste van alles heeft geholpen met websites bouwen is in Google: HTML code for xxxx en xxxx is dan wat je wilt hebben, bv e-mail link Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen