Gast Dward Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Hallo! Ik heb gisteren mijn basispakket uitgebreid met het HD pakket. Nu vraag ik me af hoelang het duurt voordat de HD zenders voor mijn abo worden geactiveerd. Iemand een idee? Nederland 1, 2 en 3 zijn inmiddels wel in HD te bekijken. Alle commerciële zenders nog niet. Groet! Edward
dunhans Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 Probeer eens een heractivatie van je smartcard. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 september 2013 Moderator Geplaatst: 29 september 2013 Wanneer je zelf via de "mijn Canaldigitaal" website het pakket hebt opgewaardeerd gaat dat automatisch en is de kaart binnen 30 minuten opgewaardeerd. Nederland 1,2,3, zijn voor iedereen in HD te zien, het zijn z.g.n. FTV gecodeerde kanalen, waarvoor slechts een geldige kaart zonder abbo nodig is. Sommige ontvangers zien de upgrade pas na een herstart of wanneer de kaart even uit en weer opnieuw in de kaartlezer is gestopt. Nieuwere pakketten hebben wel een SECA 3 kaart nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Dward Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Na diverse pogingen tot heractivatie toch maar even een belletje naar CD. Was iets fout gegaan in het systeem waardoor activatie van de HD kanalen mis was gegaan. Na het gesprek was de zaak binnen 5 minuten in orde. Groet! Edward
Gerard 76 Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Vaak werkt een belletje het beste. Kost wel 15 ct p/m maar je probleem wordt meestal goed opgelost.
drz Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Na diverse pogingen tot heractivatie toch maar even een belletje naar CD. Was iets fout gegaan in het systeem waardoor activatie van de HD kanalen mis was gegaan. Na het gesprek was de zaak binnen 5 minuten in orde. Groet! Edward Er gaat nogal wat verkeerd bij die jongens, ik had een paar weken terug ook mijn pakket uitgebreid en dat duurde 72 uur. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen