Ga naar inhoud


Hoelang voordat pakketuitbreiding in werking treed?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

 

Ik heb gisteren mijn basispakket uitgebreid met het HD pakket. Nu vraag ik me af hoelang het duurt voordat de HD zenders voor mijn abo worden geactiveerd. Iemand een idee? Nederland 1, 2 en 3 zijn inmiddels wel in HD te bekijken. Alle commerciële zenders nog niet.

 

Groet!

Edward


Geplaatst:

Probeer eens een heractivatie van je smartcard.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

  • Moderator
Geplaatst:

Wanneer je zelf via de "mijn Canaldigitaal" website het pakket hebt opgewaardeerd gaat dat automatisch en is de kaart binnen 30 minuten opgewaardeerd.

 

Nederland 1,2,3, zijn voor iedereen in HD te zien, het zijn z.g.n. FTV gecodeerde kanalen, waarvoor slechts een geldige kaart zonder abbo nodig is.

 

Sommige ontvangers zien de upgrade pas na een herstart of wanneer de kaart even uit en weer opnieuw in de kaartlezer is gestopt.

Nieuwere pakketten hebben wel een SECA 3 kaart nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Na diverse pogingen tot heractivatie toch maar even een belletje naar CD. Was iets fout gegaan in het systeem waardoor activatie van de HD kanalen mis was gegaan. Na het gesprek was de zaak binnen 5 minuten in orde.

 

Groet!

Edward

Geplaatst:

Na diverse pogingen tot heractivatie toch maar even een belletje naar CD. Was iets fout gegaan in het systeem waardoor activatie van de HD kanalen mis was gegaan. Na het gesprek was de zaak binnen 5 minuten in orde.

 

Groet!

Edward

Er gaat nogal wat verkeerd bij die jongens, ik had een paar weken terug ook mijn pakket uitgebreid en dat duurde 72 uur.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...