Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb een vaag problem recent een et500 aangeschaft eerste 3 dagen geen problem vervolgens spontaan geen beeld meer ik denken dat het apparaat stuk is naar de winkel en wel beeld daar terug naar huis weer geen beeld na het xtrend logo op een andere tv aangesloten wel beeld. ps3 op hdmi aangesloten ook beeld. iemand advies weet niet wat ik moet doen.

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk instellingen van je tv nakijken. of misschien de instellingen van HDMI cec

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

• 10 maanden later...
Geplaatst:

Heb net hetzelfde probleem. Ontvanger start en laat het XTrend logo zien. Daarna geen beeld meer. Via webif en telnet blijkt de ontvanger prima te werken. Ook kreeg ik geluid door een hoofdtelefoon aan te sluiten. Aanvankelijk viel de verdenking dus niet op de HDMI kabel want ik had in het begin wel beeld. Toch lag daar voor mij het probleem. Na gerommel met de stekkertjes kwam er weer beeld. Even afwachten en als het een probleem terug komt de kabel maar eens vervangen.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...