Ga naar inhoud

Plugin partnerbox: Hoe ET9000 en ET5000 verbinden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden.

Ik heb een vraagje over de plugin partnerbox, is het mogelijk om met deze plugin om 2 ontvangers  onafhankelijk van elkaar te laten communiceren?

En indien dit mogelijk is zou iemand met kunnen vertellen hoe dit moet.

Ik krijg de partnerbox wel werkend maar alleen niet onafhankelijk,

Groeten,

isoefian

Geplaatst:

Beste leden.

Ik heb een vraagje over de plugin partnerbox, is het mogelijk om met deze plugin om 2 ontvangers  onafhankelijk van elkaar te laten communiceren?

Groeten,

isoefian

Kan niemand op het bovenstaand een antwoord geven?

Of vraag ik het onmogelijke?

• Beheerder
Geplaatst:

Je vermeldt geen merk, geen type en je plaatst je vraag waarschijnlijk ook nog in het verkeerde forum. Dan is het niet zo vreemd dat je geen reacties krijgt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je vermeldt geen merk, geen type en je plaatst je vraag waarschijnlijk ook nog in het verkeerde forum. Dan is het niet zo vreemd dat je geen reacties krijgt.

Ja hebt gelijk ik moet duidelijker aangeven voor welke ontvanger ik de vraag stel, en natuurlijk in de juiste topic  :(

Geplaatst:

Beste leden.

Groeten,

isoefian

Ik heb een xtrend 9000 en xtrend 5000  op de xtrend 5000 heb ik de plugin partnerbox  staan, mijn vraag is is het mogelijk om zowel in woonkamer als op de slaapkamer de ontvangers met deze plugin onafhankelijk met elkaar te  kunnen communiceren?

• Beheerder
Geplaatst:

Dan verplaats ik ook deze vraag van jou naar het juiste forum. Gelieve de volgende keer je vragen over xtrend direct daar te stellen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste Sat leden.

Volgens mij heb ik wat gevonden over de pluging partner box werkt.

Stel je hebt een Xtrend 9000 in je woonkamer en een Xtrend 5000 in je slaapkamer.Als je nu in de woonkamer iets opneemt en je wilt daarnaast naar een andere zender kijken dan kan dat normaal gesproken niet (tenzij die op dezelfde tp zit), met Partnerbox kun je dan dus de tuner van de Xtrend 9000 in de slaapkamer gebruiken en zo toch in de woonkamer naar die andere zender kijken.

Onafhankelijk kijken gaat niet werken dus, opnemen in de slaapkamer  en kijken in de woonkamer  :)

• Beheerder
Geplaatst:

Je hele verhaal klopt niet. Een ET9000 heeft twee tuners dus is het in jouw woonkamer, mits je twee kabels hebt liggen, gewoon mogelijk naar meerdere uitzendingen tegelijkertijd te kijken, zelfs als die op verschillende transponders/satellieten zitten.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

misschien dan even vermelden wat die partnerbox plugin wel kan :

- op box A timers zetten/clearen op box B (of omgekeerd)

- op box A in de epg lijsten timer-icoontjes tonen van opnames die op box B ingesteld staan (of omgekeerd)

- op box A kijken naar een zender die door box B naar box A gestreamd wordt (of omgekeerd)

- en als ik me niet vergis kan je op box A ook de epg.dat van box B opladen (of omgekeerd)

dus je stelling dat je in de slaapkamer kunt kijken naar een zender die door je box in de living gestreamed wordt, is mogelijk. op voorwaarde natuurlijk dat die box nog vrije tuners beschikbaar heeft om te streamen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

misschien dan even vermelden wat die partnerbox plugin wel kan :

- op box A timers zetten/clearen op box B (of omgekeerd)

- op box A in de epg lijsten timer-icoontjes tonen van opnames die op box B ingesteld staan (of omgekeerd)

- op box A kijken naar een zender die door box B naar box A gestreamd wordt (of omgekeerd)

- en als ik me niet vergis kan je op box A ook de epg.dat van box B opladen (of omgekeerd)

dus je stelling dat je in de slaapkamer kunt kijken naar een zender die door je box in de living gestreamed wordt, is mogelijk. op voorwaarde natuurlijk dat die box nog vrije tuners beschikbaar heeft om te streamen.

Bedankt voor je info duidelijk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...