ronaldsl Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Hoi, Uiteraard zoek ik ook veel en via Google. Ik zoek een bepaalt iets en krijg dan de hits te zien. Ik klik op zo'n hit en bekijk het, daarna wil ik weer terug naar get Google zoek resultaat om een andere hit te bekijken. Nu zijn er van die pagina's die je hebt aangeklikt, waarin je niet meer naar het overzicht van Google kan, je zit dan als het ware vast in die pagina. Ik heb daar zo'n pest hekel aan, is dit te omzeilen ? (ja, ik ken uiteraard ook de optie; openen in een nieuw tabblad......) Iemand ? Grt, Ronald (werk met IE10)
Tonskidutch Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 nu weet ik wel wat je bedoelt, maar heb dat phenomeen helemaal niet met firefox < terug en hoppa vorige pagina staat er weer zal toch wel ook met ie10 kunnen? instellingen al eens doorlopen? Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Sverige Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Zelf gebruik ok de optie "openen in nieuw window", omdat ik dat het makkelijkste vind... maar dat wil je dus niet. Met firefox kan je op de Bakåt of "back" knop in het engels, rechts klikken met je muis, en dan op die manier verder terug gaan... soms kan je inderdaad niet meer terug, en kom je steeds op dezelfde pagina terecht... heel soms helpt 2x kort na elkaar klikken op die back knop, maar met rechts klikken kan je uitkiezen uit de laatste 15 pagina's waar je met dit window was... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
ronaldsl Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Geplaatst: 30 september 2013 Oke, bedankt voor de tips, ik ga ze proberen. Ik persoonlijk heb er een bloedhekel aan dat een website/shop dit inbouwt. Het is voor dan alleen al reden om daar niet verder te kijken of te kopen, ze jagen MIJ er juist door weg.
winwiz Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 In Chrome heb ik dus links openen in nieuw tabblad aanstaan. Dus elke link die ik aanklik staat meteen in een nieuw tabblad. Ik had er ook een bloedhekel aan als je net de verkeerde had, je de zoekterm weer opnieuw moest doen. Op deze manier goed te doen.. Ik kan dus heel snel ook eerst een paar interessante hits uitkiezen en laten openen en dan later op mijn gemak gaan lezen in de diverse tabs. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
ronaldsl Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Geplaatst: 30 september 2013 Ik zit niet aan IE10 vast hoor, maar is dit in IE10 dan niet in te stellen ?
jeevanhoof Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 Hoi, gewoon met de rechtermuisknop ingedrukt, wat langer op het pijltje terug houden. Je krijgt dan al de vorige bladzijdes te zien. Daaruit kan je dan het juiste kiezen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Ronsworld Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Je kunt ook bij Google instellen dat hij de link automatisch in een nieuw tabblad opent. Waar resultaten worden geopendOpen elk geselecteerde resultaat in een nieuw browservenster. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sjattuh Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Dan moet je 2 (of meer keer) snel achter elkaar op backspace drukken. Dan omzeil je de 'reload' functie, of wat het ook is, van die bewuste pagina. Probeer maar eens. Werkt (bij mij) in 9 van de 10 gevallen. Alleen je moet even leren hoe je precies moet drukken omdat je anders weer terug komt bij google.com. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Ronsworld had volgens mij de beste oplossing..... (Dit werkt gewoon in IE10) Ga gewoon naar Google Rechtsonderin staat instellingen Zet het vinkje aan => zie screenshot Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Ronsworld had volgens mij de beste oplossing..... (Dit werkt gewoon in IE10) Ga gewoon naar Google Rechtsonderin staat instellingen Zet het vinkje aan => zie screenshot Ik wil geen discussie starten over wat beter of slechter is, want dit is natuurlijk de makkelijkste oplossing. Maar ik klik soms redelijk snel door de zoekresultaten heen op zoek naar een pagina die mijn aandacht vasthoudt. Dat doe ik dan juist weer met mijn linkerhand op de backspace knop en met rechterhand op de muis. In dit, uitzonderlijke geval, zou deze manier van werken juist irritant voor mij zijn (de eerste week dan...). Wat mij eigenlijk meer boeit is hoe ze het mogelijk maken dat je niet terug kan maar dat ze de back functie blokkeren. Gewoon een stukje html? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Het heeft er volgens mij ook mee te maken dat je niet naar een statische pagina terug gaat. De cache kan allang achterhaald zijn met nieuwe info Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen